teisipäev, 22. november 2011

aitäh, täna, ÕNNESTUS!

Kaks pool kuud tagasi olin mina see, kes Tartus Kaubamaja foori all suretas auto kaks korda välja, mina olin see, kes sõitis ulmekiirusel M autoga Tehvandi parklas + tegin ka maha mõnusad sõõrikud, mina olin see, kes automaatkäigukastiga autosse istudes küsis "a kus sidur on?" Ma olin ju ka see, kes ikka üldse sidurist midagi aru ei saanud.

AGA NÜÜD OLEN MA SELLINE, KES VÕIB OLLA TÄIEÕIGUSLIK AUTOJUHT!!

Eksamist rääkides... Ma arvasin küll, et ah... eksaminärv ei loe midagi, ma kas oskan või ei ja ma kas teen ise midagi debiilset või ei tee. Aga, jah, loeb küll eksaminärv, mida mul eriti küll ei olnud, kuid just harjutuste tegemisel esines. Ja siis tulevadki sellised vead, mida muidu nagu ei olegi teinud! Harjutused hajutusteks, need õnnestusid lõpuks.

KÕIGE HULLEM ASI, MIS JUHTUS KOHE ALGUSES, oli see, et kui hakkasin tagasipööret tegema, olid ilmastikuolud liiga halvad mu kiirusele (ometigi küsisin enne emalt, et kas tee on libe, ütles, et ei ole) ning auto hakkas külge ette tõmbama. Kujutan ette, et see oli driftipööre ning ma ise ehmusin jumalast ära. Eksamineerija justkui aga vaid kiitis takka: et see on väga hea kogemus sulle, eksju? Eks ma jah nõustusin, aga seest tõmbas kõhedaks. Arvasin juba siis, et no nüüd on kõik.

Muudest vigadest mainiti mulle, et lähenen ristmikule kiiresti ja ületan aeglaselt, aga peaks olema vastupidi. See vast paraneb kogemustega, ma loodan. Üks veel, mis ta ette heitis, et mõningates kohtades pärast ristmikku asulas ei saanud ta päris aru, kas olen ikka omas suunavööndis või kaldun vastassuunavööndisse. Pärast kogu seda vigade juttu arvasin, et olen läbi kukkunud ning kui ise ütlesin talle, et mis vigu ma enda arvates tegin, noogutas ja nõustus minuga. Seega olin juba pea langetanud ja näppisin lihtsalt tuimalt seda rooli. Siis aga tuli heade külgede aeg ning taaskord: rääkisin mina, rääkis tema. Lõpuks küsis: "Kas sa arvad, et saaksid iseseisvalt liikluses hakkama?", mille peale ma vastasin aralt, et jah, sest olen hoolas, jälgin märke, inimesi, autosid, mille peale ta ütles, et selge ja lähme siis sisse.

Kokkuvõtvalt võib öelda, et ei olnud just parimaid sõite, kui on olnud Helmoga, aga et läbi sain... ju siis tuleb rahul olla :) Ja eksamineerija oli hea!

Somersbyd tahaks nüüüüüüüd ja pidu ka. Ja kui kellelgi kainekat vaja, ma olen! ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar