teisipäev, 18. oktoober 2011

Rõõmude palees pole ühtegi kella...

... ometigi vaatasin täna õudusega kella, mis üha tiksus ja tiksus lähemale lahkumisele. Ja olingi jälle üksi. Nüüd kui viitsiks loeks vist isegi tunde reedeni, kuid see oleks sama masendav ja veel masendavamgi kui päevade lugemine - igatepidi on seda liiga palju.

Ma pole niivõrd kaua kirjutanud, et ei mäletagi, mida teinud olen. Tõenäoliselt pole siia kirja saanud, et ma tegin kooli teooriajäreleksami ära, mis pole küll üldiselt nii väga suur saavutus midagi, kuid oluline osa mu teekonnast siiski. 2/4ndikku on õnneks nüüd ilusasti selja taga ja jäänud ARK, millega tuleb sel nädalal tegeleda. Sõit läks kohe alguses tipp-topp, kuid pärast 2.kordset teooriakesami sooritamist, mängiti mu närvidel päris hästi. Alguses ütles õpetaja (Helmo), et kõik on ju valesti... Ja nii praadis ta mind seal päris pikalt, kui mina juba lootust kaotamas olin ja tahtsin juba käega lüüa. Lõpuks sai mul mõõt täis ja vaatasin oma viimased vastused ise üle ja FUCK YES vähe ei kiljunud ja vähe ei rõõmustanud! Mu armsad sõbrakesed olid seal juba isegi omavahel kihla vedanud, kas saan läbi või ei. Tulid mulle ilusti Tehvandile järele ja siis läksime Tartusse kinno, mida ei oleks saanud, kui oleksin feilinud :D Seega ei vedanud kedagi alt ja käisime "Nakkust" vaatamas. Film filmiks ja kõik muu kõik muuks, õhtu oli hea!

See nädalavahetus, mis seljataha jäi, see oli vist üks paremaid ja mõnusamaid, mida ma mäletan. Kõik oli tasakaalus: oli pidu, oli laupäev koos "Naistekaga" ja lõunauinakuga. Ja ärgates oli kell juba niivõrd palju, et õues juba pime oli, kuid toas põlesid küünlad, teisest toast kuuldusid vaiksed hääled, mis andsid teada, et varsti läheb peoks ja see kõik oli lihtsalt maailmaparim. Selliseid nädalavahetusi tahaks rohkem, sest selline on olnud vaid üks...

Nüüd, eile, käisime jälle BEC stuudiotes nagu näiteks "Rahaauk", "Kodu keset linna", TV3-s, StarFM-is ja Poweris ning ka ERRis. SEEKORD vedas! Eelmisel aastal ei olnud "Kodu keset linna" võtteplatsidel kedagi, kuid nüüd saime lausa Hannese ja Tomiga piltigi teha! Samuti sain sealt ka väga head kirjandikirjutamise materjali, kuna täna visati teemad ette ja voilaa', ka meedia oli üks neist. Ainulaadsed ja omapärased näited vähemalt. Sinnasõit ja ka tagasitulek oli ainult sliibi peal, kuid kui tagasi sõitsime ja need 9ndikud IKKA VEEL rääkisid meie ees juttu a'la "Wow, vaadake, siin Selveris me ju käisime!", hakkasime me K-ga samamoodi tegema, sest no kujutate ette ju, Otepääl EI OLE ringteed, neid suuri Selvereid, nii palju tanklaid ning isegi muru on Tartus, Tallinnas teine! Vähemalt oli see lõbus :D

3<3

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar