reede, 9. september 2011

Paluuuuuuuuuuuun, aitab!!!!

Tunne on praegu selline, et kõik maailma haigused nagu peaksid mind sel nädalal külastama. Nädal algas valudega, nädala sees hakkasin valuvaigisteid sööma ja nädal tõenäoliselt lõppeb valuvaigiste ja võib-olla 5-6 hädaga, hetkel on mul neid asju 4 kokku (eile lisandus 1 ja täna lisandus 1). Homset ma ausaltöeldes üldse ei oota :D Aga hoolimata sellest olen suutnud kogu nädala mõlemas koolis vastu pidada. Ma ei saa aru, miks halbadel asjadel on meeles alati korraga tulla ja headel totaalselt mitte!

fuuuuuuuuuuuuuuuu kui sitt ikka võib-olla tervis vahel ja neid valuvaigisteid pidevalt mitmekaupa süüa ei ole ka ju üldse hea. =(

Aga tõenäoliselt (ma loooodan), et varsti olen täielikult rivis tagasi, sest nii kaua ei saa ikka see kesta.

7 nädalat veel kooli.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar