laupäev, 3. september 2011

A nagu Abiturient

"Lahti, läks lahti. Kooliuks läks lahti..." nii laulis üks pisike esimese klassi junsu 1. septembri aktusel. Sel aastal oli see aktus minu jaoks kõige ägedam. Esiteks sellepärast, et ma olen abiturient, teiseks sellepärast, et see oli mu viimane uue kooliaasta aktus Otepää Gümnaasiumis, ja kolmandaks sellepärast, et me saime 1. klassi astuvad lapsed kogu kooli ette lavale viia. Esimesed emotsioonid abituriendiks olemisele olid ikka võimsad, kuid juba praegu hakkan vaikselt tundma, et ega see midagi NII VÄGA erilist ei ole, sest elu kisub varsti rutiini ära. Ikka samad õpetajad, ikka samad ained, ikka sama raske ja ikka see sama vana koolipink. Jah vahele tuleb palju üritusi korraldada ja osa võtta + abituriendi staatus, need vist teevadki 12ndast klassist 12nda klassi. Pärast aktust ja klassijuhatajatundi otsustasime Meranosse minna, sest esimest tuleb ju ikka tähistada. Ja juba pärast seda käisin mina sõidutunnis ning pärast seda algas üks kruiisimine pihta. Ma ei jõua ette lugeda kõiki neid kohti, kus me ära käisime, ja mida me ära tegime. See väsitav päev lõppes õhtul kella 10 ajal, sest koolikohustus hakkas peale peksma. Aga väga äge neljapäev oli!

Reedene päev möödus üpriski leboländi nautides ja haaahaaa kõik koolirahvas... abikad jõuavad alati enne teid Oti pubisse, sest meie sõidame erinevalt teist autodega :D Et kokkuvõtvalt öelda, siis oli reede veel täiesti okei. Nendes tundides, kus muidu ei jokutata, ei kehtinud eile ka mingit sellist reeglit, et esimesel-tunnil-me-veel-midagi-ei-tee. Pidi otsima ikka paberi välja ja juba konspekteerima. Esmaspäevaks jäi lausa kodune töögi teha!

Kuid aitab sellest. Ma panen mingi hea muusika nüüd tööle ja hakkan tuju looma. Õhtul külastan päris esimest korda Tartu klubi, seega peab tuju lakke lööma juba varem. Seal ei käida kindlasti niiiiiiiiisama passimas, nagu Otepääl tihti juhtub. Niiet tänane õhtu möödub Emajõe kaldal Smilersi live'i kuulates =)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar