reede, 23. september 2011

enne ütle, siis on öeldud

Niisiis. Jah ma tean, kui kaua pole siin kirjutanud ja oma elu kajastanud, aga nüüd siis kirjutan midagi uut ka.
Kõigepealt, lõpuks ometi hakkan vist terveks saama.
Teiseks, laupäev oli kõigekõigeparem päev terves nädalas. Kogu päeva sain Tartus veeta oma kallite inimestega, Maire Aunaste korraldataval kirbuturul käia (mis asub teatavasti Atlantise juures Emajõe kaldal ja seal ringi jalutades mõtlesin, et kas tõesti ma käisin siin 2 nädalat tagasi peol. Ma poleks olnud nagu Atti varem näinud ja välisuks ei olnud tuttav, välisterass ei olnud tuttav ja milline see seest oli, ei suutnud enam üldse meenutada! :D) ja üldse igalpool ringi kolada. Tartust ei tahtnud õhtul üldse mitte ära minna, vaid sinna hoopis jääda. Aga Otepääl ootasid sõbrad ja pidu, seega pidi järgmisse kohta juba kiirustama.
Ja jõudiski imekiiresti kätte pühapäeva õhtu, mil pidin juba kooliasjadele ja tundidele mõtlema. Koolis on praegu veel täitsa okei. Ütleks, et bioloogia on nii keeruline, et see on lihtsalt nii keeruline, et ma ei saa ikka väga üldse aru. Transkriptsiooni kohta võiks aind seda teada, et see on RNA süntees ja translatsioon valkude süntees, aga OHH EIII... vihikus on 4-5 lehekülge juttu, mida on mõttetu pähe õppida, sest see ei jääks ja isegi kui jääks, aru ikka ei saa. Seega otsustasin ma eile mitteõppimise kasuks ja panin töös nii, nagu oskasin.
Ja ma pean ära rääkima, et Tartus autot välja suretada on ikka suht judedus. Sealt tuleb kohe ma-ei-tea-kui-palju signaali, ja need on oii kui vihased, aga just nii minul eile juhtus ja seda TARTU KESKLINNAS KAUBAMAJA EES ja kõige ägedam oli see, et ma olin foori all esimene. Teiseks oli kõige ägedam see, et ma suretasin auto KAKS korda välja ja lõpuks kui kohalt minema sain, vilistasin veel kummi ka. Et jah... koha pealt kiiresti ära minna ei oska, aga kummi vilistada oskan, voilaaaaaaa.
Eile õhtul tegime ka oma rühmatööd tänaseks muusikatunniks. Ülesanne oli välja mõelda regilaul ja siis see ka esitada. Loodetavasti tulevad sealt 5ed. Meil endil oli küll väga naljakas seda eile õhtul välja mõelda ja sõnad on ka true life.

Täna on siis jälle reede. Ma veel ei tea, mida see toob, aga tõenäoliselt saan varsti teada. Lihtsalt et palun nädalavahetus, ära möödu jälle nii kiiresti. Palun-palun-palun.

Selline laul võiks täitsa olemas olla ju küll:

sotal varbad valutavad, kuuske-kuuske
kips gangreeni tekitama, kuuske-kuuske
jala otsa mädanema, kuuske-kuuske
kargud käsi kulutama, kuuske-kuuske

maiko turvab maximaie, kuuske-kuuske
turvaruumis tukkumaie, kuuske-kuuske
invakohal parkimaie, kuuske-kuuske
pohmas peaga laulumaie, kuuske-kuuske

keili lube tegemaie, kuuske-kuuske
ropult ringi sõitemaie, kuuske-kuuske
pirnipeaga paukumaie, kuuske-kuuske
bemmil bensiin otsamaie, kuuske-kuuske

stella otsib sidurita, kuuske-kuuske
pärast sõidab puuderiita, kuuske-kuuske
mopp suzukit lõhkumaie, kuuske-kuuske
helmot rägnalt tüütamaie, kuuske-kuuske

xoxo, S

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar