reede, 19. august 2011

Sünnipäevade trall sai teisipäeva ja kolmapäevaga läbi. Mõlemad sünnipäevad olid väga ägedad, meeldisid mõlemad. Keili sünnipäeva algus oli väga vaikne ja sünnipäevalaps läks ise ka mõneks ajaks minema, kuid see oli osa ta sünnipäeva kingitusest - sõit tsikliga. Ja BMW-de fänn sai terve karbi täie mudelbmwsid, mis minu arust oli päris vägev kink. =) Sünnipäeva lõpp oli aga vastupidiselt algusele olnud väga raju ja juttude, piltide järgi nii oligi - mina enam kahjuks enda silmaga seda ei näinud :D AGA TEATE, Baila afterparty on kõige kõvem joomismäng, mida ma tean! NII PALJU NAERU!!!
Marily sünnipäeval oli maru plass võrku mängida. Poh et purjus inimestega, poh et mitte eriti kaua ja poh et need servid ja löögid tihti mööda läksid, aga hea oli ikkagi. (aga võita ongi ju hea?) :D Mõlemad õhtud olid väga mõnusad!
Ja eile jõudsin ma juba autokooliski ära käia ning õhtul päris mitu head filmi ära vaadata.

and fuck yes, täna on REEDE!



Kellu 18:

















& Marily 18:









Kuulake ülihead laulu: Chris Brown ft Justin Bieber - Next 2 You, minu uus lemmik

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar