esmaspäev, 8. august 2011

ooh juudas

Ma tahaks, aga ma lihtsalt ei suuda siia kirja panna neid täiesti hulle nädalavahetusi, mis algavad reede õhtul ja lõppevad pühapäeva öösel. Need kõik on lihtsalt niii hullud ja naljakad ja midakõikeveel, et selle kirjapanek on lihstalt suhteliselt võimatu. Ma pidin nende piltide jaoks lausa eraldi albumi tegema 'eriti hullud pildid', sest need lihtsalt on sellised. Ma vist oma telefoniga ainult selliseid pilte teengi :D Ja oi kui hea neid vaadata on, sest need on lihtsalt niiiiiiiiiiiii haiged ja saab niiiiiiiiiii haigelt naerda. Jah ja ma ikka ei suuda kohe üldse siia nv-dest enam kirjutada.

Aga eile sel ajal vist olime traumapunktis sinist lehte küsimas või olime seal juba ära käinud. :D:D:D Ja ka Tannu kontserdil käisime eile. =) Veidikenegi kultuursem sündmus sekka. :D


Üks väheke korralikum päev ka:




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar