esmaspäev, 29. august 2011

kaks päeva veel koolini ning abituriendiaasta võibki alata :) ja sügis...

... mis pole minu arust vähem ilusam aastaaeg kui suvi. Ainuke asi, mis sügise ära rikub, on see metsik metsik pori ja külmad tuulehood. Ülejäänu on minu meelest täiesti okei :) Ja kuigi suvi lõpeb alles septembri teises pooles ja ma mõtlesin, et kuna suvel koolis ju ei käida, siis ma enne ametlikku suve lõppu kooli ei lähe, aga siiski peab seda juba homme tegema.

Btw... nädalavahetus. Noh, mina plaanisin veidike kõvemat pidu, kui välja kukkus, seega tegelikult ei saa ma üldse öelda, et suvi on korralikult ära saadetud. Ju siis see suvi ikka ei ole veel minu jaoks läbi :D Reedel-laupäeval-pühapäeval vaatasime jälle päris mitu head filmi ära ja ühe filmi lõpp on siiani vaatamata tänu kõvale unele.
Reede kulges rahulikult. Päeval tegin ma üpriski palju ja õhtul pidin minema Tehvandile mängu vaatama, aga ei jõudnud oma asjadega õigeks ajaks valmis. Hiljem läksin M&S-iga jalutama ja valisime ikka sellised tänavad, kust õunu ka ikka saaks :D Ja siis oli juba Sihvale minek ja kõik teised jutud. Ülejäänud õhtu oligi täiesti rahulik... teised pidutsesid, meil isegi filmi vaatamisest ei tulnud eriti midagi välja, sest uni võitis jälle. Reede sai otseses mõttes maha magatud... täielik raiskamine, nentisin ma laupäeva hommikul :D
Laupäeva õhtuks oli plaan tehtud, aga sellestki väga midagi välja ei tulnud, sest Help oli olnud täiesti tühi!!! Ise ei hakanud sisse minemagi ja noh ei imestanud ka väga selle üle, kui 3km Otepäält väljas jälle suur pidu toimus. Ja noo sinna lähevad alati kõik.
Pühapäeval pm kohe peale ärkamist, tuli kõne, et võiks ju sööma kuhugi minna. Läksimegi siis Pühakale pubisse sööma, istusime välja, sest sel hetkel veel päike sillerdas. Kanapasta juurde kuulasime Dj Footonit ja no ei ütleks ju, et ei meeldinud. Väga meeldiv oli :D Kui ära hakkasime minema, ilmusid ka pilved välja ja natukese hiljem ka vihm juba. Lõpuks kui vihmutamine lõppes ja õhtul enamvähem ilus ilm jälle tagasi tuli, tuli mõte minna seenele...
... ja seal me ära käisimegi!! Mõte tuli üpriski hilja, mingine 7 ajal umbes, aga vähemalt alguses oli veel piisavalt valge ja esimeses kohas me pm oma korvikese täis saimegi. Kokku käisime kolmes kohas, aga kui me jõudsime oma kolmandasse seenekohta, oli juba pime ja me loobusime seente korjamisest. Kiitmist väärt on ka see seenekaste, mis meie oma korjatud naturaalsetest seentest välja tuli, aga mitte see, et me seda ise ei teinud. Seenelkäigu ajal sai sõna otseses mõttes M metsas puuga pähe ja hiljem jooksin mina peaga vastu puud... Niiet õhtu lõpuks olime puupead mõlemad. Ja nüüd on selline tuhin sees, et tahaks juba uuesti nädalavahatusel seenele minna. =)

Nüüd vist tõmban voodi peale teki sisse ja hakkan raamatut lugema. Neid on lausa 3 tükki riiuli peal, mida võiks lugeda. Ja nüüd olen ma vist päris hästi ka välja puhanud, ööuni oli korralik ja lisaks magasin ma 8st poole 4ni, seega... kuidas saakski vist mitte olla :D

JA HOMME ON SÕIDUTUNDKI JUBA =)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar