esmaspäev, 11. juuli 2011

juudas

Neljapäev, Tartu - Peale selle väikese draama, mis tekkis (tegelikult tekitati täiesti tühjast), oli kõik OK. :) Jalutasime linnas, vaatasime Emajõe ääres, kuidas kala püüti - aga jama oli selles, et kala ei saadud. Jah, Tartus oli vägaväga hea!

Reede, Tallinn - Oooooooh, sinna ma lähen küll tagasi veel enne kooliorjanduse algust ja püsin ka kauem seal. Tallinnasse sõitsime rongiga ja veel 1. klassis!! Tegelikult oli sõit väga tüütu, sest niiiiiiiiikuradi palav oli. Balti jaamas aga puhus jahe tuul ja ei olnud enam ka lõõskavat päikest, win. Õhtu kulges rahulikult ja mõnusalt. Hommikul olin mina see, kes pidi kõige varem ärkama, et jälle bussidega sõita, aga magasin kõige kauem, siiski mitte kaua, sest kell 8 olin juba üleval. Pidin ise hakkama saama sellega, et lähen õigesse bussipeatusesse, astun õige bussi peale, lähen õiges peatuses maha ja jõuan Tallinna bussijaama õigeks ajaks. Kõik ei läinud tegelikult nii ja ma feilisin kohe alguses - läksin valesse bussipeatusesse, kuigi olin eelneval õhtul sealt korduvalt mööda kõndinud. Seetõttu läksin hilisema bussiga Pärnusse, kuigi tegelikult oleksin võinud Tallinnasse jääda...

Laupäev, Pärnu - ... sest Pärnus oli VÄGA FEIL ja võin öelda, et ka üpris mõttetu. Mitte millestki seal asja ei saanud, sest ei olnudki midagi, millest oleks võinud asja saada. Pikk bussisõit ja magamata öö seljataga ning siis see +40 kraadi päikest lagipähe tõid endaga kaasa vaid midagi kuumarabanduse sarnast. Kuna mul oli kohutav, lihtsalt kohutav enesetunne, värisesid mu käed ja häälgi, kui rääkisin, ja mul oli totaalselt ka narkariolek - ja seda kinnitas pilk, millega mind piletimüüja vaatas. Kõige parem hetk Pärnus oli siis, kui õhk juba oli jahenenud ja pilved olid taevas, isegi müristas, ja ma lihtsalt istusin üksinda Pärnu bussijaamas kell 17:44 pingi peal, jõin vett ja üle selle pika aja oli enesetunne juba rahuldav. Ja muud Pärnus ei juhtunudki. Kui veel buss ka tuli, siis oli voilaaaaa, koju saab! Ning tegelikult läks see kojutulek väga napilt, kuid õnneks saime 9se Otepää bussi peale ja ma, hah... ei saanudki koju ju, vaid läksime jaanitulele. Oh juudas juudas juudas!

Pühapäev, Otepää - karussell

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar