esmaspäev, 25. juuli 2011

Eile käisime kinos sedasama filmi vaatamas - "Vastikud ülemused". Komöödia oli ja naerda sai, kuid natuke rohkem oleks võinud veel kilde olla. Ja fck kui paljudes filmides Jennifer Aniston mänginud on. Oli jälle lõbus kinoskäik, nagu ikka.

Päris õhtul käisime järve ääres ja järve äärest auto juurde kõndides, olime totaaaaalselt kõverad. Lasime telefoni taskulambiga tuld, et näeks kõndida ja siis voilaaaa ilmusid järsku suured varjud. Tegime nendega igasugu nalju ja naersime ikka päris haigelt seal metsa vahel. Aga peab ju midagi välja mõtlema, et ei kardaks pimedas metsas olla =D

Ning siis veel hiljem, kui me Sihval olime, tegime parajat pättust. Juba ükskord taheti, et ma Otepääl sõidaks, aga kuna ma liiklusmärke siis veel nii palju ei teadnud, ei hakanud ma üritama. Eile aga üritasin. Mitte linnas, vaid lihtsalt platsi peal poe ees. (ja okei natuke ka maantee peal ja majade vahel) Ja no ennast kiitmast ikka ei väsita ju - esimese korra kohta sain MA ARVAN, et täiega ilusasti hakkama. Auto väga palju välja ei surnud ja ma suutsin ta isegi kaks korda tee peal ümber keerata - oeh, nüüd ma ootan oma autokooli algust veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel rohkem. Eile ja täna lahendasin teste ka, nagu pidin, ja praegu on 15 küsimuse peale 4-7 viga + liiklusmärke pean vahel vaatama, mis asi mida tähendab. Kuid tegelikult pole needki üldse rasked - täpselt nii nagu kõik mulle ikka rääkinud on. Ja peaks vist ühele VÕÕRALE kutile aitäh ütlema, et ta julges oma auto ühele VÕÕRALE tüdrukule usaldada, kes ei teadnud kindlalt pedaalide asukohtigi. =)

Üks kuu saab veel neid niihäid õhtuseid väljasolemisi nautida, aga samas ei suuda ma kooli ära oodata. Et saaks selle sita ükskord ometi ära ja öelda juba bye bye Otepää ja ehk isegi hüvasti, Eesti. Mõtetega olen ma juba aastakese ees, kuid praegu pean aja järgi ootama. Oh kuid ei, hetkel mul kuhugi kiiret veel ei ole. Las suvi kestab veel ...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar