reede, 3. juuni 2011

Suured patud tehakse suvel
siis, kui südamed sulavad.
Siis, kui meeldegi enam ei tule,
kas vanemad lubavad.

On suvi, mu sõbrad! Meil kõigil on nüüd kool läbi ja viimased närvesöövad pingutusedki tehtud ning nüüd võib totaalselt nautida seda, mis meile antud, mida me väärime, mida me tahame ja mida me oodanud oleme - suvevahaeaega! Minule jääb see viimaseks suvevaheajaks, mille peale ma polekski võib-olla ehk et tulnud, kui klassijuhataja täna seda maininud ei oleks :) Siiani on juba kogu see nädal pm suvi olnud nagu ka terve eelmine nädal. Ja mul on veel 13 päeva jäänud hetkeni, mil ma olen FCKNG TÄISEALINE! Ja nagu ma endale ja teile ütlesin, pean hakkama ka asjalikuks ja tegema täiskasvanulikke tegusid, siis ma varsti ka nendega alustan. Ha-ha. Eks näis, kuidas see suvi läheb, kuid väga palju tühja ei taha panna. Praegu olen ma lihtsalt nii väljas, kinos, uisutamas, jalutamas kui ka kiikumas käinud, autoga sõitmas, soome poistega rääkimas ja mida kõike veel, kuid kogu suve ka niisama veeta ei taha, sest muidu moodustab see mu peagi saabuvast täiskasvanuelust enamiku, ning nii see küll ei tohi olema hakata :D Elan, näen.

Nagu need neli rida seal üleval ütlevad, siis nii ongi. NAUDIME! TEEME! OLEME! ELAME!

tsutsu, St.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar