pühapäev, 19. juuni 2011

I'm old enough to do it better, but young enough to do it anyway!

Kust ma küll alustan... Ma olen 3 päeva olnud täisealine ja hetkel olen ma üliväsinud.

Neljapäev: Sünnipäev algas juba öösel kõnede, sõnumite ja feisbuukiõnnitluste vastuvõtmisega, kuid hommikul oli kohe kooli minek. Ja seal sain ka oma esimesed lilled ning kui proov läbi seal sai, sain koju ära. Vanemad üllatasid mind hästi: ütlesid, et ma võiks nüüd autokooli minna. Nüüd olin ma rõõmus selle üle, et saan lube teha, sügisel ma poleks veel ikka üldse valmis olnud. (Siinjuures pean mainima, et üks päev käisin maal siksiga põllurallit tegemas ja sain ise roolis olla. Ülirahul olin endaga, sest esimese korra kohta oli see hea, kuna põllult välja ei pannud :D Aga oma sünnipäeva õhtul veel pidin pooleldi vihma käes Sangastest Sihvale sõitma. Siis korjati mind ja mu ratas punasesse Audisse ning Otepääle. Otepääl teise asjana kohe tahtsin poodi minna, sest juba ammusest oli mu 'unistus' just sünnipäeval alkoholi osta ja GUESS WHAT kas küsiti siis dokumenti!? Kuna see müüja oli suht nooreke, siis mby sp ta ei hakanud seal küsima, aga mina olin väga-väga pettunud. Hakkasin endamisi muigama seal ja andsin siis raha, sest egas midagi - ei küsinud, siis ei küsinud. Pärast läksin teise kassasse maksma, siis sain lõpuks näidata. Hea oli olla siis. Õhtu veel venis üpriski pikaks ja und oli minu jaoks liiga vähe - vaid 5h.
Reede: Kell 9 äratus, sest oli vaja Annimatsile tööle minna. Saime õnneks autoga sinna ja esimene tööpäev kestis 12,5 tundi. Just nii palju. Töid pidime tegema igasuguseid, kuid tegelikult oli üpriski lebo. Pole ju raske istuda kohas, mida me Paradiiiisiks kutsusime, muusikat kuulata ja niisama puhata. Töö ja lõbu käis õnneks koos. Kuid ausaltöeldes, kui varem veel vaatasin võib-olla nii mõnelegi tsiklivennale järgi, siis enam küll mitte, sest just nende kokkutulek Annimatsil oligi. Nendest on tõsiselt kõrini, sest tranofuck, mis libekeeled nad ikka on. Ma ei saa siin mainimata jätta seda 30-40-aastates meest, kes minuga pidas vajalikuks soome keeles rääkida iga kord kui mind nägi. Kutsus tantsima ja "sa meeldid mulle, ma hoolin sinust", ohh... see toob lausa naeru suule. Reede õhtul saime ka autoga linna ning taaskord läks õhtu väga pikaks... Kuskil ühe ajal sain magama ja 6h und.
Laupäev: Laupäeva hommikul pidin rattaga hakkama tööle väntama ja oioiii kui raske oli üles saada ja vändata ka, sest tuul oli nii vastikult vastu. Tööpäev oli 12ni, siis saime kuueks tunniks ära, kuid see möödus ka imekiirelt, sest oli vaja väga palju teha ja lõpetamisel ära käia ja see ära korraldada. Kõnega läks ka seekord väga hästi. Närvi polnud enam üldse sees, lugesin täiesti rahulikult ja julgesin seekord ka lehelt pilku tõsta. Pärast saime MARKUSE isa uuuuue suuure siiitaks mõõõnusa bussiga tagasi Annimatsile ja ta oli meil tõesti nagu sohver: ülikond seljas ja (kooli)müts peas. Stiilne. Aga hea nali oli see, kuna me nii viimasel minutil jõudsime ja pidime kohe neile soomlastele sööki jagama, ei jõudnud me Keiliga riideid ära vahetada ja nii oli siis tema kleidiga salatit panemas ja mina oma kleidi, kingade ja põllega suppi jagamas :D Ja noh... kommentaare ka tuli ikka. Ma vähemalt võtsin huulepulga maha :D Õhtu läks JÄLLE väga pikaks, alguses olime Annimatsil, kuulasime bändi. Seejärel käisime Pilkusel, sealt Tartusse, Otepääle tagasi. Mina läksin Helpi ja pärast veel mitmesse erinevasse kohta ja koju sain 6 ajal. 2h und
Pühapäev: Kell 7.52 helistab Kellu : KUS SA OLED!? ja mina ütlesin, et alles ärkasin. Ja sel ajal oleksin ma pidanud JUBA AMMU ANNIMATSIL VÕI SEAL TEE ÄÄRES OLEMA. Totaalselt magasin sisse ja seda oma 3. tööpäeval!!! Jumal tänatud, et keegi mu hilinemist ei märganud, sest jõudsin tööle alles 8.20, seega 20 minutit hilinemist :D Põdesin totaalselt seda ikka, aga kõik sujus. 11 olime vabad ning sain rõõmustava telefonikõne emalt: "Augustis hakkab sul autokool!" Nooo jesss... Nüüd olen vast mingi 5 h jälle maganud ja valmis jälle välja minema. Hakkangi minema :P

MULLE MEELDIB TÄISKASVANUELU!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar