esmaspäev, 23. mai 2011

Noo hellõukii

See nv oli suuurepärane! Reede õhtul nagu ikka olin väljas, kuid läksime juba üpriski vara ja läksime Pühajärve äärde. Istusime seal ja alles pimedas tulime linna. Koju sain alles siis, kui väljas juba valge oli. Kergelt jaanipäeva tunne tuleb juba.
Laupäeval ootasin kannatamatult juba, et saaks linnast ära. Need majad siin üksteise küljes, korteris olev palavus ja isegi arvuti ajas hulluks! Polnud mingit isu olla Facebookis või msnis, tahtsin lihtsalt täiega ära... ja saingi maale. Laupäeva veetsin ülisuurel batuudil, mis aeda nüüd püsti pandi. Vedasin batuudile muusika, viinamarjad, raamatu ja lebotasin lihtsalt ning mõtlesin isegi, et lülitan telefoni välja, et ma ei kuuleks kellestki midagi ja oleks vaid ma ise, aga ma ei teinud seda. Ja ilmselt minu kiusuks siis telefonikõned järjest tulema hakkasidki, kuid polnud hullu. Oligi lõbusam, sest ma olin ju seal täiesti üksi. Õhtul tuli kiusatus minna Sangastest wifit otsima, et hästi-hästi korraks ikka Facebookis ära käia ja kui ma sain wifi ja sain Facebooki, logisin sealt ka kiiresti välja, sest seal ei olnud peale ühe sõbrakutse midagi. Ka pühapäev möödus päikese käes maal olles ja nüüd on mul muidugi ka tulemus käes: ma pole niivõrd punane veel kunagi oma näost olnud. Ülejäänud keha on veel kuidagi ok, aga nägu on, nagu Triin ütles, veel punasem kui söökla kandik :D Ma juba teadsin eile õhtul, et hakkan klassis huumoriga mõnituskillukesi saama. Mulle lausa öeldi, et "Ouu, kriidiga saab su näo peale nüüd ju joonistada" ja oh seda janti, mis kõik veel sealt tuli. Kuid igaljuhul oli see nv parem sellest, kui ma oleks linnas konutanud. Seal olla oli nii hea ja kindlasti lähen varsti tagasi ja puhkan veel ja veel (siis kui kannatan päikese kätte minna). Nüüd saan aru inimestest, kes käivad maal päikese käes akusid laadimas, et siis edaspidi uuesti päikesepatareidel elada, sain ise samamoodi need laetud ja mõelda vaid enda mõtteid, olla ja tegeleda vaid endaga, lugeda head raamatut ja kuulata head muusikat. Ja tegelikult ei mingit arvutivajadust! SUPER :)

Quality time!










Vahepeal oli see mul parasjagu segi, kui kogu oma träniga sinna ennast sättinud olin, kuid näeb ilma rekvisiitidetagi hea välja :D

Vaadake mu blogi vaatamisi:
Estonia
2,236
United States
75
Finland
23
Japan
18
Germany
8
Denmark
4
Brazil
2
Russia
2
India
1
Lithuania
1

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar