pühapäev, 15. mai 2011

Oh, see euromöll on ka selleks aastaks läbi. Soovin siiralt õnne nendele, kes kindla südamerahuga Getteri 1.-5.ndale kohale paigutasid ja tema peale kihla vedasid. Kõik peavad nüüd plekkima hakkama :D Ja ma ei ütle seda sellepärast, et mulle meie lugu meeldinud ei oleks, loomulikult meeldis, kuid seal oli veeel tohutult paremaid. Kuigi see laul polnud eluski nii halb, et oleks eelviimast kohta väärinud. Seal oli laule, kui oleks võinud magama jääda, aga pohhui, et mõni siis neist esikümnesse jõudis. Mina ise olin aga oma näppudega pmts kolme riigi poolt: Iirimaa, UK ja Ungari. Iiirimaa Jedwardi poisid esiteks, jah... olid lihtsalt nunnud ja nende esinemine oli ka nii vinge, et kogu see aeg ma vist naeratasin, sest see oli nii LAHE!! Neile tuli ka hea koht :) Suurbritannia laulu olin ma juba ammu kuulanud ja see oli ka päris kõva lugu ning muidugi Ungari "What about my dreams?" Ma arvan, et see naislaulja on ikka päris tasemel, kuna ta pole just kõige noorem enam, aga suutis ülevalt selliseid noote nii puhta võimsa häälega laulda, et tekkis wow-efekt. Natuke ka celinedionilik :P Jah ja esimest korda üle pika aja ma ei jäänudki enne lõppu magama :D Suutsin ära vaadata, kuigi Eesti seisu nähes tuli masendus oo kui mitu korda peale.

Reedel rõõmustas ka keemiaõpetaja meid uudisega, et hakkab nüüd veel rohkem vaid eksamitegijatega tegelema ja mittetegijad ei pea isegi nii mõneski tunnis enam kohal olema. Õnneks, õnneks olen mina MITTETEGIJA inimene ja võib hakata juba lõdvaks laskma. Väga huvitav on teada saada, mis tunne on keemiat enam mitteõppida. Vene keelega varsti sama lugu. Ei ole vaja enam ühtegi kuradi vene jura pähe ajada! :)


Mul on 1 kuu aega, ma hakkan juba pisut närviliseks muutuma.


No nad lihtsalt on niiii head laval:
video

Maybe you should eat makeup so you could be pretty on the inside?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar