neljapäev, 19. mai 2011

Vahel soovid täituvad, mis sest et pisikesed, aga vähemalt midagigi :D

Ma olen 11 aastat käinud OG-s ja ma pole ükski aasta veel saanud kutset direktori vastuvõtule enne kooli lõppu. VB olen saanud, aga kindlasti mitte käinud, aga see on siis jäänud kuhugi väga ammusesse aega. Ja ühel päeval sai mul hing sellest täis- kurat, mina olen üks nendest, kes näeb koolilehe kallal vaeva, mina olen see, kes teab enne teisi kõiki kooli uudiseid, mina pean kirjutama Otepää Teatajasse (eriti see viimane asi, mis 27.ndal ilmub, on puht direktori sunnitlusel) ja kurat kui mina ja teised meediaklassis lehte ega raadiot ei teeks, siis kurat, kes üldse Otepää Gümnaasiumist midagi teaks? Kes on aidanud kooli reklaamida? Kes tegid 'lahtiste uste' päeva jaoks kooli reklaamiva klipi? Kes aitas seda päeva läbi viia? Kes kirjutab Otu Tungalt? Ah? KES EDENDAB JA ARENDAB SEDA KÕIKE?! Meediaklass! Kurat ja kui ma saan selle peale ainult sõimata või negatiivset vastukaja, mida ma teen, ja mõni õps ütleb tuimalt näkku "Koolileht on saast!", siis huvitav küll... mida nad siis kobiseksid, kui koolilehte enam ei olekski? Olen kindel, et siis oleks ka häda! A oih, kuhu ma nüüd jõudsin oma jutuga... Igastahes selle jutuga läksime K-ga oma meediaõpetaja juurde ja jutt läks kuidagi selle peale ja ütlesime naljaga, et kurat me kumbki pole veel kunagi kutset saanud ja ometigi oleme 2 aastat juba lehte teinud ja võiks vähemalt ära märkidagi, et oleme kooli elu kajastanud ja mida kõike veel. Ja siis täna, üllatus üllatus, klassijuhataja hakkas neid kutseid jagama ja saimegi. Karp vajus totaalselt lahti :D Ja mõned teised meediast ei saanudki kutset. A me saime. No totaalselt olime õnnelikud või ei vä :D

Täna oli veel üks heahalb hetk. Inglise keele tunnis kirjutati mu füüsika õpiku peale õpetajale mõeldud salvav kommentaar ja mulle veel öeldi a'la "Ära Vollile näita:D", aga kui tuli füüsika ja mul tekkis sobiv hetk spikerdamiseks, sest õpetaja oli klassi taha jalutanud, võtsin koti lahti, kaustiku pealt ja hakkasin õpikust ühte asja otsima. Õpetaja aga tuli ja ma viskasin õpiku lahtisse kotti. Tegin oma tööd edasi ja panin tähele, et ta seisab minu kõrval. Vaatasin, et kas ta ohhetab, kuidas ma üldse tööd ei oska või mis on, aga tema - ausalt, mul on siiralt päris kahju sellest - vaatas mu kotis olevat õpikut ja TA NÄGI SEDA LUGEDA ja ta lugeski seda. Mul hakkas veits piinlik, sest ilmselgelt polnud see midagi ilusat. Tema on aga ilmselgelt juba paksu nahaga ja cmon, 70+, siis ta naeris selle peale ja ütles "Ma tean jah, et õpilased nii räägivad, ju see vist ongi siis tõsi" vms... Ülejäänud klass muidugi arvas, et ma jäin spikerdamisega vahele, aga tegelikult oli see vist isegi nats hullem... Pärast sain vaid öelda, et mina seda ei teinud ja oeh... vahel tahaks poisid põlema panna küll :D

Kerge nostalgiahekt oli ka täna, kui mina, exklassijuhataja Tiiu ja Kaisa keemiaklassis naersime vanade heade aegade üle, kui oli veel meie 8.b ja 9.b klass :)

Ja mind taheti täna jälle tooliga aknast välja visata :( :D

I LOVE JET LAG!

fuck yes tomorrow is friday'

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar