pühapäev, 8. mai 2011

Juba kolmandat-neljandat korda lasen lihtsalt DKtunde üle. Täispekkis aga mulle ei meeldi seal enam olla, ma ei taha sinna minna, mulle ei meeldi see koht enam. Praegu peaksin ka ju seal olema, aga ei, ma ei ole seal ja kirjutan hoopis blogi ja üritan oma artikli OT jaoks valmis saada. & ma tunnen, kui palju parem on seda teha. Mitte et mul oma huvist kõrini oleks, aga see koht... see on nii kuidagi kohustuslik. Mingid kodused tööd (nagu koolis neid veel vähe oleks)... ime on, et hindeid veel ei saa seal :D Ja ma pole neid 'koduseid töid' ka ära teinud, sest kool on niigi kaelas & mul pole aega tegeleda vaid ühe tegevusega. Seni, kuni on kool seljas ja ma pean seal kõiki ebameeldivusi kaasa tegema, nullib see suuresti kogu mu viitsimuse ja tahtmise. + pärast kooli AINULT magaks. Ühesõnaga jah... pole vist mõtet jätkata, kui ma kogu aeg sealseid asju üle lasen. : (

Praegu meeldib mulle poole rohkem diktofoni kedrata ja kirjutada see Kunstikodu looke ära... Ma olin isegi nii kohusetundlik, et lausa öösel kell 2, kui koju jõudsin, ei läinud ma magama (sest ma ju teadsin, et DK tundi ma ei kavatse minna, seega vara ärkama ei pea :D), olin veel neljani üleval ja üritasin spessiali ühe õpetaja kommentaarid sõna-sõnalt kirja panna (sest muidu saadab ta mulle jama kaela ja väga normaalne on mult enne kommentaari võtmist küsida "Stella, kuidas sulle tsiteerimist õpetatud on?" ja pärast kommentaari andmist mulle kaks korda asju üle täpsustada ja saata talle see meili peale et-kas-tuli-ikka-see-mõte-välja-mida-ta-öelda-tahtis) W E :D

4 nädalat, 4 nädalat veel... ja siis on ees suvi. Suvi, kui ma olen lõpuks 18, kusjuures sinna on 39 päeva veel, saan täiskasvanuks & loodetavasti hakkan siis ka täiskasvanulikke tegusid tegema.
Suveks on juba haigelt palju plaane tehtud, kuid minu sünnipäeva võivad juba kõik kalendrisse ära märkida ja vaba päeva võtta peo jaoks :)

Häbi mulle, et ma ei viitsinud poodi lilli ostma minna, vaid varastasin naabri peenra pealt mõned tulbid :D

Väike meenutus eilsest: arbuusid, kõrvitsad, vabaõhuturva, ilusad autod, ämblikud, kelgukoerad :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar