pühapäev, 1. mai 2011

Hell yeah how good!

Ausalt võin öelda, et see nädal, mis kahe tunni ja neljakümne minuti pärast läbi saab ja edaspidi vaid mälestustesse alles jääb, oli erakordselt hea. Ma ei pea ütlemagi, et suur tänu läheb ilmale, mis lubas igal õhtul väljas käia ja ma ei teagi, kui palju kohti läbi käidud ja jalutatud sai! Peaaegu kõik õhtud elasin ma väljas: jalutasime, kiikusime, räääääääääkisime, tegime plaane, olime rahul, külastasime günekoloogi :D, mängisime jalgpalli, millest on loendamatud sinikad üle kere, sest ma sain palliga nii vastu per*et, õlga, jalga, kätt ja peaaaaaaegu vastu molli ka, kuid sealt tuli ka hea tuju, kuna haige huumor käis (ja nendega ei saagi kunagi teisiti olla!) Poistega on karm jalkat mängida, kuid kõige lõbusam üldse. Need huumorikillud (Y)
Reede õhtu oli veits segane ja pöörane. Eks peolgi juhtus nii mõndagi, kuid eelkõige kõige pöörasem, sõgedam ja segasem on see, et mu armas sõber kaotas klubis oma esihambad postiga võideldes ära :D Me kõik saame teda aidata siin: http://tele2.jd.ee/like/12230/
Sheerige, laikige. :)

Reedel oli Triinu 18-aasta sünnipäev. Teate, kui ideaalne see koht oli? Super. Linnast väljas, kuid samas nii lähedal, u 3-4km. Nii suure hooviga, tiigiga, väljas katuse all olid toolid-lauad, päike paistis, soe oli... Lihtsalt perfect :)

Panen paar pilti ka, a rohkem küll ei viitsi toppida:

Ja ma sain, mis tahtsin...

Mulle meeldib, et mul on selliseid sõpru:
Stella ütleb:
*Kui sa reedel ütlesid mulle, et mul midagi viga ja mind häirib midagi ja ma ütlesin, et "ära kujuta ette" ja sa läksid ära, ütlesin endaette, et "tra kui hästi ta mind tunneb".

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar