reede, 6. mai 2011

12 h

... pole ikka mingi näitaja :D
Päev algas kenasti koolipingis mata töösse pastakast vastuseid välja imedes, keskpaigas väisasime kirikuhoovi rehadega, hiljem tuuritasime linna peal ning lõpuks maandusime Sihval, kus me mängisime isegi jalgpalli & lõpuks käisime ka Pühajärve Põhikooli emadepäeva kontserdil :D

Täna öösel sain hiinakeelse sõnumi, maitea, kas keegi palun tõlgiks mulle selle ära? :D

Tänase päeva peale paneks "like"!

"tahaksin jeremy clarksoni juuksed maha lõigata ja neist endale kenad lokilised sukad kududa"

"
mul jalas rõõsa sokk ja suust väljutan Friday lüürikat,Sihva on minu enda põhuteater ja mina olen selle grandioosse maailmalava leegitsevalt lõõmav Stella-Rebecca Black Rein!"

"reaktiivjänesejaht mulle ei meeldi,alati kui ma oma reaktiivrollerbladeidega neid kätte hakkan saama põgenevad nad Tiigi juurde Soome metalli keevitama ja mina jään lihast ilma:'( + üritasin sihva supermarketi ees asuvast kodu gaasi pläskust raha välja võtta kaardiga:')
"


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar