pühapäev, 24. aprill 2011

Iga asi saab otsa ja saabki otsa ja siis ongi otsas...





Alustame algusest. Neljapäev oli 12ndike jaoks viimane koolipäev. Meie tegime neile lõpukella ja selle võib totaalselt koraläinuks lugeda. Paljud ütlesid, et nii palju nutmist nad ei ole ammu näinud ja ilmselgelt võimendas meie video ka seda. Üks asi jääb mulle kohe kindlasti meelde, nimelt see, kuidas ajalooõpetaja mu kõne peale mulle pärast ütles "vaene laps..." Aga sellega on pikem lugu...



Nii hea on tunda seda, et ma olen tulevane abiturient! Me oleme koolis siis kõige vanemad õpilased! Me oleme suured, lõpuks ometi! See on vist aeg, kus peab olema veel hullemad kui kunagi varem. Et ikka jälg saaks jäetud... :) Uhke tunne tuleb kohe, mis sest et koolist aitab juba!

Õhtul oli neil tutipidu ja siis pärast läks kõigil õhtu pikaks.

Aga nagu pildilt näha, siis olime me täiesti korralikud ja jõime oma vanusele vastavat jooki. :)

Ja siis reedel läksin Tartusse ära, sest laupäeval oli suuuuuuur sünnipäev seal. Reedel mängisin isegi oma elu esimese Baila mängu ja ei, ma ei hakanud seda mängu vihkama, nagu arvati :D ei olnud 1st one worst one, aga kui reegleid nats muuta/kergendada, siis on see suht lebo. Igastahes reedel veel sai nagu igalpool käidud ja öösel "murdsime isegi poodi sisse", seda ka iga päev (öö) ju teha ei saa. :P Ja õhtu oli hästi ilus:Laupäeva päev oli elukiire, mis sest et alles öö ja hommiku vahel magama sain, äratati juba kell 9 üles ja hakkasime igasugu särke-värke tegema. Päev täis jooksmist ja nalja :D Õhtul oli siis pidu ja ega väga muu peale peo ei olnudki :D Naljakas oli see, kui mõned sugulased jälle kohale tulid, siis mina, K ja L (Silja, arva ära, kas Stella, Karina ja Lemps said "lastelaua" nagu alati või ei :D), mõtlesime jälle, et kurat kes need on ja arutlesime omavahel, kedapidi nad meiega sugulased on ja mis nende nimed olla võiks :D Igastahes nooo nalja sai, palju palju ja... hea nv oli, sest olime lausa kaks päeva pmts persetpidi koos kogu aeg üle megapika aja ja eks ikka meenutasime vanu aegu, naersime ja... KAARTE EI MÄNGINUDKI! (areng:D)

Käisime koertega jalutamas (koer käis minuga jalutamas) ja siis näitasime otseteed peole tagasi:

Ja siiis õhtu läks ja läks ja otsa sai ka... Kui nüüd kokku võtta siis neljapäevast-praeguseni on olnud oehh.. kõike: natuke nuttu, palju naeru, paljudega nägemisrõõõme, lahkumiskurbust ja kõikekõike.

Ja nüüd ma olen siin... Vahepeal oli vist liiga palju tegemisi, sest praegu on täiega tühi tunne. :P

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar