neljapäev, 17. märts 2011

tuuuumaväsimus

Kui kaua ma pole kirjutanud! Teil on vedanud, et mul pole aega olnud, või ei vä? :D Aga hakkan jutuga pihta, seda on palju.

Üks hommik, raske meenutada, milline, tervitasin juba kaugelt keemiaõpetajat, kes vastas mulle selle peale "Hullumaja Stella tuleb" & muigas. Teate miks? Sest ma kunagi kirjutasin ta vastamislehe peale, et ma tulen hullumaja kontrolltööd vastama. (ehk siis töö, mis oli minu jaoks täielik hullumaja, nii keeruline, et paha hakkab) Mulle meeldib ikka ta ikka täiega! :D

1. päev Tartus
Aga pärast kolmapäeva perekonnaõpetust algas lust & lillepidu. Sõitsime bussiga Tartusse, haigelt hea päike oli ka! Käisime kinos "Minu libaabikaasat" vaatamas, kus tõsiselt sai kõva häälega naerda! & siis oli jälle hetkki, kus oli totaalselt "aawwwwwwww" stseen. Haiget huumorit sai seal ikka, te ei saa naljast aru, kes näinud ei ole, aga see hetk - mulonlahedadlambad.com - :D no totaaalne naer! Kinos kellelgi targalt välgatas peas, et "ou, me oleme päikeseprillidega ju, 3D kino!!!" :D Haiget huumorit, palju palju. Pärast kino me vist niisama tšillisime ringi. Igaljuhul kella poole 9 ajal läksin mina ära.
Marsruut oli pidevalt Tasku-Kaubamaja-Tasku-Kaubamaja jne...

2. päev Tartus
Hommikul 7:45 mõninga hilinemisega hakkasin KHK-sse minema. Täitsa jalutasin, sest tahtsin teada, kaua ma sinna kõnnin (kunagi peab ju vb tõesti seda teed hakkama käima), aga läks mingi pool tundi vist. Igastahes, miks ma kutsekasse läksin, oli sp, et seal oli lahtiste uste päev! :P Kutseka ees sain M, K ja K-ga kokku ning läksime sisse. Sees nats olnud, hüüdis keegi juba "Stelllaaaa" ja siis see keegi näitas meile natuke maja, kuna infotunnini oli aega. Küsisin niisama P-lt, et palju kutsekas õpilasi on. Ta ütles, et 3500 kuskil. Ja ta ei valetanud!! :D Infotunnil kargas kõige pealt aula ees KHK maskott TIGU, kellel olid pikad KHK harilikud käes (need pikad kummist orsmthng, mida saab keerata jne), et neid õigete vastuste eest jagada. Küsitigi, et palju kutsekas õpilasi on. Keegi hüüdis kolm tuhat, öeldi, et vale. Siis mina vaikselt ütlesin, et kolm pool JA GUESS WHAT KAS SAIN HARILIKU SIIS V? :D Ilmselgelt sain ja kaks tükki veel!! Ühe andsin Maarjale, enda oma kaotasin hiljem kahjuks ära. :/ Pärast infotundi valisime me turismi ja rekreatsioonikorralduse eriala, mida ühes klassis tutvustati. Üks eriala hakkas huvitama küll, kuid kahjuks ei saanud me teiste erialade kohta midagi teada... Nt oleks tahtnud teada ka, mida see multimeedium endast kujutab, aga noh... Vähemalt ma tean, et ka kutsekasse minnes, oleks mul midagi õppida. Ja sinna läheks juba inimeste pärast ka. Edasi saime koolil ringkäigu teha. Nägime juuksurite ja õmblejate värke-särke, pagaritöökoda, ehituse värke-särke, ühikat jne. Ja oioiii kui palju tuttavaid. Pärast kogu seda värki kutsekas, läksime linna. Käisime mäkis, siis käisime Taskus, siis Kaubamajas. Kell 14 läksid Kaisa, Kata ära ja jäime Maarjaga. Tal lõi lampi pähe, et ouu, a läheks Lõunakasse siis juba ka. Läksime ja olime. Lõunakas ootasime bussi, siis arvestasime täiega aega, et kas me jõuame ära käia veel mõnes kohas ja siis bussile. Arvasime, et ei jõua. Kesklinnast siis läksime kiiresti Karlovasse, et ma oma asjad ära võtaks ja tagasitulek sealt oli noo... ulme :D Pargis, väga haige tatikas, tuli vastu ja tal oli mingi mängupüss. Vehkis sellega meie poole ja tulistas kah veel! Okei, see ehmatas ära ka, aga see poiss ise... vaene laps. Karjusin ta peale natuke ja siis libisesime teed mööda edasi. Bussijaama, KUSJUURES, jõudsime õigeaegselt, aga mõtlesime siiski natuke hilisema bussiga minna, sest meil oli vaja veel üks asi ära ajada. Pool 8 jõudsin koju lõpuks. Tuumaväsimus on peal, jõhkralt! Aa... ja surma poleks saanud mitte üks kord, vaid lausa kaks. Esimene kord oli peaaegu bussi alla jäämine, teine kord siis pargis :D Hästi.
Haigelt palju kõndimist Kaupsi ja Tasku vahelt. Ma ei taha teadagi, mitu korda ma kummaski kohas nii täna kui eile kokku viibisin. Paha hakkaks vist. Eriti palju lihtlaused tuli siia postitusse, kuid väsimus ei luba keerulisema konstruktsiooniga lauseid ehitada. :P

Sellised mu 2 päeva Tartukeses jälle olidki :)

Aga kuulge, mis ma siin ikka jutustan! Homme jälle raske päev - 7meni koolis.


Yellowcard - Shadows and Regrets - 1:45 peal läheb eriti heaks.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar