esmaspäev, 7. märts 2011

Teate, mis on hea une saladus? Raamat. Hakake lugema raamatut ja te magate. Ma võtsin kätte v.a Erich Maria Remarque teose "Läänerindel muutuseta", lugesin kolm rida ja magasin tundpool. Kirjanduse kursus on ikka vastik küll. Ma ei saa raamatukokku minna ja ühtegi head raamatut võtta, sest kui mul on valida, kas loen head raamatut või kohustuslikku, siis ahvatlus on ilmselgelt selle esimese variandi raamat võtta.

Eile oli mul veel ainult kuum olla ja kurk valus, kuid täna on juba palju hullem. Fcking sitt aeg haigeks jääda praegu. Ma ignoreerin haigust, sest ei saa lubada puudumist endale. Pea valutab ja nohu on nüüd ka, aga ise ma olin rumal rumal tüdruk, et välja pluusi väel ronisin. Ja minult veel küsiti: "KAS SUL KÜLM EI OLE?" Ja mina ütlesin, et loomulikult mitte! Ega külm ei olnudki tegelikult siis, aga nüüd on küll külm ja päris halb ikka olla. Kraadida ma ei julge, sest see ei lubaks mul kindlasti kooli minna. Ei ole aega haige olla nah... rsk.

Nüüd nats veel, siis vaheaeg, eks. Pärast vaheaega tuleb meedialaager, kooliteatrite festival ja näitlejate koolitus, niiet... kevad tuleb veits kiire vist. Pluss muidugi koolis toimuvad üritused ja muud jamad. Aga positiivne on see, et 13 nädala pärast on juba suvi. :) Oooh, ja juunikuu tuleb ka üks vägev ja raju, olen kindel!

Jaa.... miks ma arvasin, et asi läheb nii, et kogu klass ütleb "Stella, ja Stella. Stella teeb selle, mhm, Stella jaaaa!" ja minul pole vastuvaidlemisekski hetk vaikust või üldse sõnaõigust. Heh, nagu klassijuhataja ütles "Ega siin sul vist midagi vastu vaielda ei ole :D" Jeh... aga see on maru vastutusrikas ülesanne, ma ütlen. Ja huvilisi, kes mind aidata tahaks, pole kusagil :D Ja neid, kes isegi aitaks mind... nendega ma kardan, et lähen raksu ja ei suuda koostööd teha. Maru hea on selles jamas üksinda olla... aga ei nurise rohkem, kõik läheb hästi. :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar