laupäev, 5. märts 2011

Hello!

Oeh, ma ei tea, kust ma peaksin alustama, aga ma tean, kuhu jutuga jõudma peaks. Koolis on olnud normal. Üks päev oli meil perekonnaõpetuse asemel ootamatult bioloogia. Marupõnev eks? :D Haaha, tegelikult oli nii, et meil polnud vihikut kaasas ja nagu pildilt võib näha, siis tegin mina konspekti õpiku tagakaanele ja mu pinginaaber kirjutas salvrätikule :D Raju.



Eile oli 12ndikel kirjandi proovieksam ja kuna meie meediaõpetajake oli saalis nende juures ja meil oli hädasti vaja lehe jaoks talle pildid anda, siis pidime saali minema ja neid segama. Maruvastik tunne oli minna saali, teades ise, mis tunne on seal istuda, kirjutada ja kui keegi saali tuleb, siis peab ikka vaatama, kes tuli. Nagu ma pärast kuulsin, oli mõni tarkpea isegi mulle lehvitanud, aga ma ei julgenud üldse nende poole vaadatagi, sest nii halb oli neid segada. Aga need pildid... Me saime poolest kirjanduse tunnist ära, sest nende piltide jamamisega läks niivõrd kaua aega lihtsalt. Ja üldse tuli see asi nii ootamatult, aga jutt on siiski Otepää Teatajast, kus võiks öelda pehmelt, et töötavad otsustusvõimetud inimesed. Kunstiajaloos oli ka eile hea noh. Õpetaja tegi mulle juba oijumalkuimitmenda märkuse, et mul on õpikule paber ümber panemata. Ma olin nagu, so what, nkn ei kasuta ma seda, aga õpetaja andis mulle suure autopildi ja siis Kaisa pani mulle paberi ümber. Poisid aga sattusid sellest paberist vaimustusse ja küsisid endale ka neid. Aga siis saigi reedene koolipäev kiirelt otsa ja kõik olid vabad koju minema.

Õhtul oli Anneliisi sünnipäev. Kinki käisime talle ostmas neljapäeval ja mõtlesime, et teeme roosa kingituse talle, nagu ta isegi on. Tegimegi. Ostsime igast Hello Kitty staffi, mis Otepääl oli (nt täispuhutav HK, HK värvimisraamat, kommid-pulgakommid-šokolaadid, märkmik jne) Kõige ilusam oli aga HK peakujuline (ilmselgelt roosa) nö pildihoidja vms. Hästi vägev asi ja see oli spessiali nunnu, kui me panime enda pildid ka veel sinna. Pluss roosad roosid! Sünnipäeval küsiti, et pulma tulime või :D Nii vägev kimp lihtsalt siis.
Aga oot-oot... Ma kiirustasin ette... nii.

Pidu hakkas kell 6, aga meie (mina, Maarja, Triin, Kala) hakkasime alles 8 läbi Otepäält minema. Käisime veel kiirelt poes ja hakkasimegi Valgjärve poole kihutama. See Valgjärve-Otepää tee on ikka nii tuttavaks juba saanud :D Kohale jõudsime, oli loomulikult kogu rahvas juba kohal ja loomulikult lendasid küsimused "kella ei tunne vä?" meie pihta :D Seal oli rahulik, mõni teipis Anneliisi telefoni laua külge, oi ja isegi mind teibidi kättpidi S-iga kokku :D, mõned tegid tordiloopimissõda, enamus lihtsalt vaikselt jõi ja ma lugesin isegi Cosmot! Kuigi mõned asjad pidin mitu korda üle lugema, sest Dins andis vaikselt tunda. Aga tuju oli eile niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hea. Ilmselgelt ei osanud seal aga keegi pilti teha ning mul ei olegi ühetgi ilusat pilti siia panna, aga ma panen sellegipoolest need pildid, mis mul on, mis sest et need pole just väga head.




Aga mingi 11 läbi hakkasime Otepää poole sõitma. Enne minekut veel rüüstasime Anneliisi tuba ja sättisime, et ikka head välja näha ja no... kui mõni poiss ukse tagant oleks juttu näiteks pealt kuulanud, ma usun, et see oleks sitaks naljakas olnud. Suht huumor oli ikka. :D Osad külalised olid ka edasi pittu läinud ja siis läksime, ülla-ülla, ikka Helpi. EKS MULLE LOETI KA SEEKORD SÕNAD PEALE :D Aga seekord polnud nii vaikne ja igav ja rahulik, kui eelnevad korrad olnud on. Tantsisime täiega, tõmbasime igalpool ringi ja tuju oli niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hea ja niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii tore oli olla. Igasuguseid seiku tantsu vahel tuli ka ette. A'la kes kutsus enda juurde, kes tantsima, kes küsis telefoninumbrit, kes vahtis lihtsalt kogu aeg, kes tõmbles (minu tõttu :S), aga no... mul oli lihtsalt hea tuju ja kõik läks ikka hästi. Nt kui ma seisin Helbi eesruumis peegli ees, tuli mingi tüüp rääkima "Sa oled nii ilus, sa ei pea ennast sättima." blääblääblä, mingi mõttetu mesijutt. (ja see on ka alati ühesugune!) Siis tulid Triin ja Kellu ka minu juurde ning ma küsisin tüübi käest, et kas nemad on ka ilusad ja kas nad ka meeldivad talle. Ilmselgelt vastas tüüp "jah", mille peale mina ütlesin, et ta on mõttetu vend, kui kõik tüdrukud tema jaoks ilusad on ja et mina temaga tegemist ei tee. Ja kõndisin minema :D Aga igasugu vaheklippe jätkus seal veel, nii teistel kui minul! Aga väga mõõdukas pidu oli. Sellesmõttes mõõdukas, et mul pole vaja sinikaid ja valusaid kohti üle lugeda, meenutada tegusid ja kahetseda. Mul on vist imelikult palju mõistust :D Aga just nii tulebki pidu panna, nagu eile panime, sest täna on ainult head emotsioonid ja ei pea oma pead liiva alla eilse eest peitma (vähemalt mina, üks teine vist isegi peab :D)! Supersuper lihtsalt! Eilse eest tõmbaks lausa kriipsu seina peale. Muideks, see Baari-Annika kommentaar on mul ka meeles!

Ja taaskord sõitsid Kala ja Maarjaga mu kindad Valka. Jätsin nad ka seekord autosse, et pärast võtan ära, aga nad läksid nagu ka eelmine kord megavara minema ning mu kindad said jälle Valka sõita. Ja pluus kah!

EILE OLI NII TORE, EILE OLI NII TORE!! Ja sõbrad on ikka niihead.

StellllllllllllllllaR

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar