esmaspäev, 21. märts 2011

dream a little dream

Eile oli tuju hea sünnal olles, pärast enam polnud sellest midagi alles. Mõtlesingi just üleeile, et huvitav, ma pole juba päris pikka aega kurb ja tujust ära olnud... Mingi kuu, poolteist. Sitaks pikk aeg minu kohta, aga noh nüüd jälle... Eks on ikka halvasti, kui mul hästi on. Ikka peab halvasti olema ju... Keegi võiks mulle anda kasutusjuhendi, mis ütleks mulle, mida öelda, mida teha, mida mitte öelda, mida mitte teha. Ma ise ei oska. Ma ei suuda, ma ei jaksa, no miks, kelle jaoks, keda huvitab? Tõepoolest, keda üldse huvitab... Ja miks mind üldse huvitab!?

Eile (ja vot, ma ei kirjutagi sünnast ega sellest, kuidas me Tartus käisime, mina sussidega, kuidas üks tüüp hakkas muga norima sellepärast ja kuidas ma suutsin talle nii ära panna, et ka tema sõbrad hakkasid ta üle naerma :D Hahahaaa, nalja sai eile igaljuhul, kuid see pole täna enam oluline:









Leidsin mõned vanad pildid fotokast, siis kui elu veel ilus oli:





Stars shining bright above you
Night breezes seem to whisper "i love you"
Birds singin’ in the sycamore trees
Dream a little dream of me

Say nighty-night and kiss me
Just hold me tight and tell me you’ll miss me
While I’m alone and blue as can be
Dream a little dream of me

Ärge imestage...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar