laupäev, 19. märts 2011

time runs fast, life runs with it

Eile oli meil füüsikaklassis 5 tundi esmaabi koolitust. Kella kuue ajal juba hakkas katus vaikselt ära sõitma, sest ilmselgelt on see täiesti normaalne, kui juba 10 tundi koolis ära oldud. Kell 7 saime vabaks ja õues oli juba pime ja külm. Mitte midagi enam sellest alles, milline oli veel päeval ilm olnud, kui linnas käisime. Kõik olid igatahes nii väga väsinud ja läksime koju ära. Vaheaja tunnet üldse ei olnud.

Täna algas kell 9 jällegi koolis esmaabi ja täna oli juba lõbusam, sest täna oli praktiline osa. Olime kahes grupis. Mina sattusin Denissi gruppi. Heh... see mees tundus alguses väga-väga kahtlane. Kui kasutab sõnu a'la "bullshit", käitub ja räägib ka kuidagi hoopis teistmoodi, siis tundus karm mees. Tegelikult aga sai ruttu selgeks, et karta vaja päris ei ole teda ja et ta ongi selline. Natuke karmim, aga tegi kõik selgeks ja noh.. kiusas nats kah. A muidu lõpuks ikka meeldis! Nt esimene asend, mis me läbi tegema pidime, oli küliliasend. Me Maarjaga läksime esimesena ja ma olin see, kes ta asendisse sättima pidi (sest palju ebameeldivam on olla see, keda pannakse asendisse). Alguses loomulikult läks vussi ja ma ei saanud aru, mida D teeb... kui ma tõstsin põlve ülesse ja siis hakkasin Maarja kätt sättima, lükkas D tema põlve maha, ja kui ma tõstsin siis uuesti põlve ülesse, lükkas ta käe tagasi algasendisse. Ütles mulle siis, et mõlemat peab korraga kinni hoidma. Faaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiin. Pusimist oli, aga ta õnneks oli hea ja juhendas ja kolmanda korraga sain pihta. Pärast olin mina lamaja ja pääsesime siis lõpuks.. et teised ka katsetada ikka saaks. Teine oli elustamine. Teate jah kui raske on elustamisel see õige koht üles leida? Aga veel raskem on elustada... ma küsisin, kas võin 15:1le teha, sest ma ei jaksa 30:2le teha. Aga ma ei arvanud, et ma pean siis suhu ka talle hingama (teised ei pidanud keegi!!!!!) Nii ma siis tegin 15 korda ära ja siis avasin nuku suu ja enne ütles mulle D "Ära siis keelt kasuta" :D:D:D:D. Mul oli WTF?! Tegin ära, kordasin. Teisel korral suhuhingamisel juba nuku rindkere ka tõusis, seega puhusin korralikumalt, kui esimene kord. Aga väga ulme ikka. Täiega äge oli see, et me kõik saime selle kõigega hakkama ja nüüd suudaks kedagi aidata ka :P See on hea :) Pärast esmaabi olime linnas ja Meranos ja nüüd....

...ja nüüd on siis vaheaeg. Oi ma ei tea, mis saama hakkab. Ja, kevad, kuhu sa läksid nüüd? Mis mõttes sajab lund...
Meedialaager on ka nüüd kindel, regasime eile ära. PS! Vihkan seda, et mitu head asja sattus ühele ajale. See kord isegi 3.

Avrili uus plaat polegi nii hea, kui oleks võinud :[ nutukad laulud

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar