kolmapäev, 30. märts 2011

Disfuckin'gusting


Päevad täiega juba möödunud & juba ongi homme selle nädala viimane koolipäev mul. Btww... eile oli mul karjäärinõustamine, kust ma sain tehtud testi põhjal teada, et mul on punkt a. madal enesehinnang (kuid enesekindlus väga hea) ja punkt b. mul on vaja kindlustunnet. Kasu ma ei teagi, kui palju sellest oli, aga vast päris mööda külgi tema jutt mul ka maha ei jookse.

Täna, kõige eredam sündmus, oli viimases, kuuendas perekonnaõpetuse tunnis. Vaatasime filmi, kus esimene pool rääkis rasedusajast, teine pool oli aga puhtalt sünnitamine. Ja... see polnud üldse ilus. Sinnani, kui naine niisama ähkis ja puhkis, suutsin vaadata, kuid kui ta vanni ära läks, läks rõvedaks. Kõik kohad olid näha, kõik oli (eriti allpool) näha, mis toimub, kuidas läheb, mis välja tuleb, hahaa :D Kui olin juba u 15 minutit läbi sõrmede ära vaadanud ja lapse sünd järjest lähemale tuli, hakkas mul PÄRIS AUSALT paha. Kogu ülejäänud klass oli täiega ekstaasis ja elasid kaasa, et jaajaa... vaatame sünni ära, ta kohe sünnib! jne, kuid ma panin padavai klassist minema. Tõsiselt halb hakkas ja klassis polnud õhku ka üldse. Tee peal garderoobi tuli Mart vastu ja siis rääkisin talle, mis rõvedust me vaatasime ja ütles mulle, kui nägi, et ma lausa värisen, a'la kuidas ma küll sünnitamisega hakkama saan... :D Aga kui ise sünnitada, siis ilmselgelt ei näe ju, mis kehaga toimub :D Mul on siiamaani halb olla...

Täna aga pole veel sugugi päev otsas. Mul on veel ees u 3 tundi proovi ja harjutamist, ning kell 19:00 l.u.m.i-s "Kahe otsaga asi" esitlus ja vaja esitada ka üks (täiega MINULIK) luuletus.

Et nüüd see homne ära oleks, siis pühapäevani supersuper aeg!!! Jaa siis, kui tagasi olen, oeh... väga ränk elu hakkab jälle pihta, sest juba mingid vastamised kaelas... Ma juba tean, milliseks ma varsti muutun, seniajani aga smiling!

Ja vahel mulle meeldib natuke rohkem teada, kui ma võib-olla ehk peaksin ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar