esmaspäev, 28. veebruar 2011

So easy to walk out of my life?

Ma mõtlesin, et võiksin hakata jälle paariskuupäevadel blogima, siis oleks vana traditsioon tagasi.

Eile olin meeleheitel koduperenaine: koristasin oma kapid lõpuks ometi ära. (vabatahtlikult) Sest siiamaani oli mul täiesti sassis & kuna äärmused mulle meeldivad, siis mõtlesin, kas sassis või korras. Kuna ma olen suur puhtuseinimene (õnneks küll mitte nii ränk puhtusefriik, kui vanemad mul on), siis mingit meeletut puhtust ma ka taga ei aja, mis on ka mõttetu, kuid korras peab olema! A meeleheitel tegelikult ei olnudki. Heheeee :D Õhtul oli veel Oprah & tee & hea olla.

Laupäeva õhtul, jälle-jälle-jälle, oleksin peaaegu auto alla jäänud. Seekord läks veel napimalt kui eelmine kord. Loodan, et see mees roolis väga ära ei ehmunud & et ta kummid suurest vilinast ära ei kulunud, kuid sorri... mul on mentaliteet: mina lähen sebral üle, sest auto peab mu üle laskma & mind ei koti üldse, kas tal on see ka plaanis. Heehe, "üle laskma" . Tõepoolest, kui ma ise teed ületama ei hakka, laseb auto mu "üle" :D:D (Kuigi see ei juhtunud päris sellepärast, sest ta lihtsalt ei näinud mind sebra juures ja mina ei näinud teda, kuna pargitud autod olid ees) Päris auto ette ma muidugi ei astuks, aga tegelikult on mul üpriski suva ülekäigurajast autodest välja tegemata üle jalutada. Selle kombe tõttu on pidanud paljud mul varrukast kinni võtma & tagasi tõmbama, aga ka tänu minu kombele ei ole pidanud autode tagant minuteid ootama. Kuid... kaua ma peaaegu auto alla jään, huvitav? :D & nüüd hoian meeles, et kaks korda on seda juba lähiajal juhtunud, kas tuleb kolmas ka? Kas ütlus, kaks ilma kolmandata ei jää, peab paika? Jeh, eks näeb :)

Täna sain suuskadel ukerdamise eest VIIE! :D Raju, sellesmõttes et ma usu, et saan kaheteiskümnendaks klassiks ka seda suusatamisetehnikat selgeks. Tõepoolest, anne selleks puudub! Lisaks oli täna ka väike vaidlemine bioloogiaõpetajaga & imede ime... me rääkisime täna ENDA, MINU, OG, MINU ENDA OG mataõpetajaga sõbralikult omavahel. Palusin luba ühte meediaasja teha & tema.. oli niiii sõbralik. Oli see ikka tema?! Kas ta märkas, et räägib ikka minuga?

Ma ei usu ise ka, aga tõesti, ma lisan Chuck Norrise nalja siia (usun, et teate paremaid, sest ma pole üldse ta fänn):
4. juuli on Ameerika iseseisvuspäev.
Samal päeval sündis Chuck Norris.
Kokkusattumus? Ei usu.
:D
1 aasta ja 14 nädalat!

Take care, nukukesed (ma pole tõepoolest raamatust üle saanud veel)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar