neljapäev, 24. veebruar 2011

Praegu on öö

Kell on 1:59 & mu msnis on hetkel online inimesi 10. Nii vähe!? Cmon, kuna siis veel kaua üleval olla, kui mitte täna, spessiali teades, et KA homne on vaba? Aga ega tegelikult see msniolek või üldsegi mitte sees olek ei näita ju ülevalolekut :) A ma pakun, et ma lihtsalt nolifer :D

Ma olen lummatud, nõiutud, uhh... hämmastunud (ma ei leia rohkem sõnu) vot just sellest raamatust siin! See on haigelt hea raamat. Haigelt hea. Leheküljed raamatus läksid ...37...75...110...134...153! Ma otsustasin, et ma täna enam seda rohkem ei loe, sest homme muidu mul pole enam midagi lihtsalt lugeda. Umbes sama palju on veel lugeda, nats vähem. See on lihtsalt täiega hämmastav!!! Pole vaja noortevahelist laavstoorit, narkotsi või lõputuid pidusid, et teha noorsooromaan, milles nii sees olla (okei, eespool nimetatud loetelu ei pane mu südant kiiremini lööma & ei tekita ka tegelikult tunnet, et raamatu käestpanek on vastu tahtmist, see oli hale)... aga tõsiselt, see raamat paneb mul südame teistmood põksuma. Pingelisel hetkel ma tunnen, kuidas tuks-tuks-tuks ainult käib. Heh, oleks ma hea matemaatik, arvutaks ma sageduse kohe välja :D Baidevei ma saan sellega hakkama ka siis, kui olen halb matemaatikas, as I am, aga... SEE RAAMAT, SAATE ARU VÄ, ON SPECIAL ONE!

Kuna ma otsustasin raamatut praegu rohkem mitte enam lugeda, siis panin Sunrise Avenue laulma (eriti laul Hollywood Hills, mis on suurepärane, kas pole? Ma tean, et ma pole ainuke, kellele see laul meeldib :) Ma juba ootan, et saaksin nii Otepää kohta öelda) Aga siis lappasin piltides & leidsin ühe pildi veel suvest. Augustikuust.


Ja ma ütlen, iga inimene saab ennast muuta vaid ise, kui ta pole just kergesti mõjutatav. Kui inimene on oma eluga ummikus, ise seda taipamata, kedagi teist kuulamata, olles rahul... no mida sa siis teed? Aidata ei saa seda, kes seda ei taha. Sa ei pane naljalt mõistust pähe inimesele, kellel seda pole... kahjuks. Keeruline olukord? Aga ehk see elu on hea... osade jaoks. Ja me oleme lihtsalt valed inimesed, et mõista. Nagu ka keegi ei saa olla halb... kellegi jaoks on alati keegi fuckin' perfect.

A muideks, mu juuksed on poole aastaga tagasi kasvanud. Need on nüüd u sama pikad, nagu olid siis, kui lõikasin. Vaatasin sellelt pildil, mis mul fb-s profiilipilt on, et no jee, päris pikad. Laivis ei tundu, a ma usun pilti. Pilt ütleb rohkem kui tuhat sõna just nagu rafaello. Okei, viimase lausega läks mõte lappama :D
Kell on 2:18

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar