reede, 18. veebruar 2011

I wanna...


Oh.. reede on kõige parem päev & jälle paistab päike. Niihea!

Koolis on olnud ligadi-logadi hea, a no kokkuvõtteks ma ütlen ikka, et hea. Esmaspäeval oli ju sõpsupäev & ma sain hiigelsuure kollase ümmarguse kanepilehega pulgakommi, mida ma ilmselt söön järgmise sõbrapäevani & selle maitses ma ka natuke kahtlen... :D A igastahes pidasid sõbrad mind meeles & mina neid!

Klassist sooviksin ühe inimese põlema panna, mida tegelikult tahavad enamus teha. Tõsiselt... see inimene teeks teene, kui ta oleks vait või tõesti.... paneks end põlema. Oeh.. a nii loll inimene ei saa ju ometi aru. Lausa debiilne vaadata sellist käitumist, a lollide keelt meie klassis peale tema keegi ei oska, seega... sõnadest ta lihtsalt ei saa aru. Igatsen vana klassi, ühtehoidvat klassi. Cmoon, see ei ole üks klass, kus ühe tahaks tõepoolest ära kägistada või mõni teine kitub enda klassikaaslase peale & siis on mingi 3 inimest oma grupp & üks tuupur täitsa all alone. Krdi klass rsk... aga noh... ÕNNEKS on ka normaalseid inimesi!

A muidu on kõik inimesed head. Üks tuleb & kallistab, teine kiusab & kolmandad avastavad, et mul on uued Mišeliinid! Ma ei tea, kuidas õigesti seda kirjutada, aga klassipoisid panid tähele, et mul koolivahetusjalanõud nüüd roosad sussid & siis arvasid, et ma käisin rehve vahetamas :) (mopeedinali jällegi, voilaaaa´)

Käisime ka kooli psühholoogi juures, kes tahtis teada, mida & kuhu me edasi õppima läheme. Andis meile kutsekoolide brošüürid & ma juba täitsa veendunult mõtlen, et miks mitte minna Tartu Kutsehariduskeskusesse hoopis? Ilmselgelt vaadatakse kutsekate peale viltu, arvatakse, et seal on inimesed, kes mujal ei saaks hakkama. Loomulikult on ka see tõsi, aga mis on halba omandada nii keskharidus kui ka eriala? Või mis on selles halba, kui minna pärast gümnaasiumi kutsekasse, mitte ülikooli? No mitte midagi. Oleneb ju sellest, mida õppima minna &... Ülikooli lähevad enamasti kõik targad (palju kuivikuid) & kutsekas on inimesed, kes oskavad muud ka peale õppimise teha. Tšill ju ;) Oh... võimalusi on lihtsalt nii palju!

Täna olin koolis ka nii lahke, et söögitunni ajal viisin ma meie kõigi 5e kandikud ära! TEATE KUI RASKE OLI VÄ :D 5 taldrikut, kahvlit, tassi & kandikut. Ulme... lihas oli nii pingul :D Päris ränk trenn.

Täna sõberitega:

A davai, ma lähen peidan end kõikide pahade inimeste eest ennast nüüd raamatusse! "Nukud ja õunad" on vist praegu käsil... Tundub, et elu läheb jälle käima!

tsjaubljau, ljublju

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar