laupäev, 26. veebruar 2011

I wanna meet Koit Toooooooome

Ma pole klubiskäimistest nii kaua rääkinud! Isegi Abraham'i laivist ei rääkinud & sellest korrast, mis Abrahamile eelnes, ei tahagi rääkida. (Eile mulle loeti kergelt sõnad peale, kuna pole just kerge unustada seda mürglit, mida ma korraldada suutsin :D Ja ma naeran praegu selle peale?!) Kuid eile oli mu jaoks täiesti vaikne & mitte vaid minu jaoks. Oleks võinud klubist edasi liikuda & otsapidi pool 6 hommikul ka ehk Tartus lõpetada, aga ei tundunud eriti ahvatlev! Parema meelega vaatasime crazysi duracellistiilis trance-, techno- & electromuusika austajate lõputut karglemist saalipõrandal ning naersime & üritasime nende liigutusi matkida. Pea ei kannatanud seda loopimist isegi natukene järgi teha, imestan nende inimeste üle, kes suutsid terved laulud nii rämedalt tõmmelda! Aga vähemalt sai Koit Toome & ta bändi(määrde)meestega õhtu veedetud & loodetavasti elu24.ee laseb meie pildi ka rubriiki "kuulsus ja mina" ülesse. Tahaks ka kuulsaks saada ju :D

Koit Toomega eile klubis siis:Sõbrapäeval sõberitega(kurat, kaks pilti on veel, homme saab ühe):


Täna Marjuga tõdesime väljas jalutades, et ei tule sellist korda jalutamisel, kui me ei räägi ühest teemast. Alati tuleb see teema kuidagi sisse, mis nagu ta ütles jääb nüüd meie vahele ju 4eva. Mitte et selliseid teemasid vaid üks oleks, aga see lihtsalt... tuleb alati jutu sisse :P Isegi kahjuks, pean ütlema, sest väga positiivseid emotsioone see ei tekita, aga naerma ajab ikka.

Mina jään nüüd järgmist nv'd ootama!

Love my friends:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar