esmaspäev, 21. veebruar 2011

hei musirullid

Täna, nagu ilmselt te juba osad feisbukist lugenud olete, läksin hommikul kooli, et esimesed kaks tundi ilusasti suusatada. 7. koolinädal jookseb & ma läksin teist korda alles suusatama (seda väga erinevatel põhjustel). Ma tõesti mõtlesin, et ohh... kannatan ära, lähen naudin, sest niikuinii pole ma üldse suusatama jõudnud (alati kuidagi nihverdanud). Hommikul spordihoonesse jõudes vaatasin... wtf, kõigil siseriided seljas & ootavad õpetajat. Jah, ma olin ainuke, kes oli valmis suusatama minema. Viskasin oma spordikoti maha & jooksin õpetaja juurde "Õpetaja, õpetaja, mida ma siis nüüd teen!?:D" Õpetaja isegi ei imestanud väga & ütles, et ma võin suusatama minna ju küll. Andis paar soovitust mulle kaasa, ütlesin veel "Et lähengi nüüd täitsa üksinda suusatama, jah?" & läksingi. Enne veel kommenteeris Sven hästi: "Ega sa, Stella, ometi üksinda suusatama ei lähe?:D" Tehvandile jalutasin pikemat kaudu, nautisin täiega ilma. Tehvandil panin suusad alla & muss käima, käisin mingil ringil ära ja Tehvandile tagasi jõudes, käisin telefoniga Facebookis, teavitasin teisi, kuulasin muusikat edasi, tantsisin & laulsin veel & liikusingi kooli tagasi! Spessial time ainuüksi endale. Sellesmõttes, et... ma pole kunagi ihuüksi suusatanud, sest alles nüüd oli mul aega mõelda suusatamise ajal elule :D Naiss
Eesti keeles oli mingi A4 kontrolltöö kirjavahemärkide kohta, sõime MilkyWay-d & ajaloos oli juba tavaline sõgedus. Maiko istus minu koha peal Kaisa kõrval, ma läksin kolmandaks & siis tuli Sven ka & olime neljakesi! :D Tunnist saime 5 minutit "kokku hoida" & siis lõi Muhv meid lahku ära. Söögitunni ajal käisime Laura, Maarja, Milky & Ristoga Otis, seekord pilte ei teinud :D Bioloogias täitsime ajuvaba testi, mis ületas teadmisi vähe kahekordselt! Juba lugemisega oli raskusi, kuna bioloogiline arusaamine sellest polnud just hea. Meediatunnis realize'sisime, et me ei saagi Maarjaga OG lahtiste uste päeval olla, kuna Tartu KHK-s ka 17 märts lahtiste uste päev & me lähme sinna!

Homme on aga täielik hullumaja päev: keemia - kontrolltöö, matemaatika - kontrolltöö, vene keel - kirjand, füüsika - kontrolltöö. Ja täpselt nii järjest need tunnid ka on. Vene keele kirjand tuleb küll täielik naljanumber! :D Ma kardan täiega minna homme kooli. Maru raske see OG elu :D

15 aprill peaksin ma Austraalias olema... oleks väga vaja nagu

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar