neljapäev, 10. veebruar 2011

Ei saaaaaaaaaa aru!


Tõsiselt, mina ei saa aru, miks ma mingeid õudukaid jälle näen. Sel nädalal juba 2. korda näen unes tulistamist (seekord mitte koolitulistamis), aga no wtf. Miks mind nii piinatakse, et ma ei saa öösel magadagi ja pean kartma, et ma saan surma kohe või et keegi minu kõrval sureb ära kohe. Cmoooooooooooon, palun halastust!

TULISTAMINE - ootamatuid lahendusi, lõplikku otsust.

Kuna ma olen selline nagu ma olen ja usun teatud asju täiesti paaniliselt, siis ilmselgelt otsisin kohe välja, mida see tähendab. (Sest tõsiselt, tookord kui ma autoga sõitmist nägin mitumitu korda, mis tähendab muutust, ja juuksed ära värvisin, siis see TÖÖTAS!!)

Niiet, huvitav, mis ootamatu lahendus ja mis lõplik otsus? Ma oskan aimata küll, sest ausalt täna tuli üks asi meeldiva üllatusena ja selline tunne on, et midagi nagu toimub, aga selgust oleks ikka vaja saada. Aitäh (a)

Eile oli mul 14h pikkune päev, mis oli üliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiifun! Loengumees Rasmus Merivoo oli ka ikka üliäge. A kuidas ta ei saakski äge olla, kui ta on "Tulnukas ehk Valdise pääsemine 11. osas" režissöör, mida me kõik muidugi näinud oleme ja mille üle me oleme niipalju kõik koos naernud ja mille järgi me oleme ka enda vulgaarsussõnaraamatut täiendanud, või ei vä? :D Mees õpetas meile selle 6 tunni jooksul päris mitmed asjad selgeks & vürtsitas kõike huumoriga. Kui alguses olid kõik vait selleni, kuni astusid kolm lärmakat poissi sisse ja vaatasid neid nagu "olge vait", siis pärast ainult huumor oligi. Is veri naiss oli ka see, kui (muideks kõike seda filmiti) ma pidin enne teisi veidikene ära minema ja siis tema rääkis just meie grupi esinemisest (mille mina üksi ette pidin kandma), märkas, et ma lähen ning kommenteeris seda kohe. Ma vaid naersin, lehvitasin ja jooksin aulast välja. Ja IS VERI NAISS oli see, et see kaameramees filmis mind niikaua, kuni ma aulast väljas olin ja ukse kinni panin. Täiega ebameeldiv tunne :D

& nagu ma arvasin, siis Tartus ei saa kunagi ju nii ära käidud, et ükski sõber või tuttav vastu ei tule. Juba bussijaamas tuli mulle vastu meedialaagrikaaslane Jürgen, kelle emotsioonid näos olid päris head :D Alguses WTF?!, Stella v?, Stella ja:) & no neid oli veelgi. Mõnza. A üks asi, mis ma mõtlesin, et huvitav, kas Tartu kutsekast käib otseliin Taskusse või mis asja nad kõik seal alati on.
& ilmselgelt on euroajal bussisõit ka poole lõbusam või jah :D



Ja eilse päeva pikkus andis täna tunda küll. Hommikul matas oli pea laual, füüsikas pea laual, vene keeles pea laual :D Maruhäääääääää

Õues on lihtsalt haigelt ilus ilm täna & T saatis igasuguseid mõnusaid laule & nv tuleb ju &.... hea on :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar