laupäev, 15. jaanuar 2011

tsauuuuu


Teate rahvas... vastus eelmisele postitusele on EI :D

Aga mu nv siis.. reedel oli esimene päris proov nagu päris esinemise jaoks üle pika-pika aja. Täna hommikul oli jälle proov juba kell 10, seega teadsin, et pean varakult voodisse minema, kuna eelnevatele miitingutele pole ma just sellepärast jõudnud, et ma hommikul alles magama lähen. Lubasin sellega rohkem vaeva näha, sest teised näevad ka... Siis kodus olles pidin oma kohustused ära tegema ning siis jäin mõtlema "eesti klassika" peale.. ehk filmi "Siin me oleme", kuna ma olin sellest hiljuti rääkinud ka R-ga, aga ETV kodukalt jäi silma. (sest ma pean tunnistama, ma pole seda näinud nagu ka ülejäänud klassikat. üldse ei mõista ma ka maailmaklassikalist kirjandust & ei armasta seda üldse. Näiteks miks on "Romeo & Julia" nii kuulus, sp et see oli traagiline? Eks jaa, aga raudselt on keegi veel midagi sellist kirjutanud, kindlasti seda hästi teinud, kuid... nojah) Selle algust vaatasin, aga siis hakkasin hoopis "Klass: elu pärast" osasid vaatama & need olid väga hästi tehtud. Ülihead.
Õhtul kell 19.00 oli siis esinemine kultuurimajas (kus pidid esinema kõik, kes kultuurimaja ruume kasutavad) & JÜRI HOMENJA!!! Enne esinemist ei läinud ma üldse närvi ega mõelnud mittegi millegi peale, ma vaid peksin pead vastu seina & küsisin: kas saab veel hullemaks minna?! Asjad lendasid vähegi niipalju kui võimalik vastu taevast: jama esinemisjärjekorraga, jama valgusega, jama, et LAVA HOMENJA ASJU TÄIS OLI, jama heliga & lõpuks hakkas viiruk ka veel pähe. Feil päris ei olnud, aga... oskame ikka palju paremini :D Siis all noortekas ütles K, et ta peab nüüd Pühajärve põhikooli (aukülaline Valgamaa aktiivsete noorte laagris vms) & kutsus meid ka kaasa. Läksime siis, kuigi ka siis olid igasugused viperdused & äpardused. Homenjaonu sai vahepeal täiega nautida, kõik laulud olid nii tuttavad & no, ükskõik kuulame teda või mitte, aga tema lugu "Klaver" teavad ju ikka kõik? Lõpuks kunagi maitea mis kell jõudsime Sihvale & seal kiire säting ning saime oma asja ära teha, lisaks väike vestlus. Rõngu koolist esinesid ka ülikiftid poisid-tüdrukud tantsuga & pärast nende etteastet algas juba kõikide jaoks tants. Pakun et kümneks jõudsin Otepääle & enne 11 koju.

& homme hakkan õppima!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar