kolmapäev, 12. jaanuar 2011

Täna

Viimased kaks päeva kõnnin ma poole kauem kooli & samuti ka koolist koju, kuna õues on lihtsalt niiiiii libe & ma olen ikka ettevaatlik & siis tokerdangi kaua, a see selleks.

Tänane koolipäev oli palju mõnusam & lõbusam kui eilne (kolmapäeviti pole meil MITTE ÜHTEGI reaalainet, üliiii lebo päev ma ütlen! 6. ehk viimane tund on veel perekonnaõpetus ka, kus saame arutada erinevaid suhteid) LEBO.

Söögitunnis täna mängisime Triinuga lambamängu & see viis täiega ekstaasi! Ajalootund oli täna täielik kaos, just õpetaja jaoks. Suuresti olen süüdlane mina, kahjuks-õnneks. Tegelikult ei teinudki ma midagi, ausalt, päriselt... ma lihtsalt avasin oma pinali & avastasin, et mul on ikka veel niit pinalis & kuna Sven istub minu vastas, siis küsisin täiesti niisama, õu sa niiti tahad v :D. Ta tahtis kohe & no aru oli saada, et nüüd on mingi plaan & siis läkski lahti. Saatis seda edasi u kolm pinki ettepoole & sealt järgmisesse ritta ning siis tagasi meie aknaalusesse ritta, seega... kolmveerand klassi oli niidiga piiratud. Keerasime seda toolide külge & ümber laudade, edasi-tagasi, risti-rästi. Vahepeal kukkus Elmar tooli pealt maha & kogu tund oli tõesti suht kaos... sest, me ju vaid naersime & rääkisime. & seda me veel ei tea, kas õpetaja lõpuks nägi seda & mis ta reaktsioon oli : ( a nali oli hea ju :D

7. tunni ajal käis koolis HANNO PEVKUR, armsa naeratusega sotsiaalminister. Tema juttu oli palju talutavam kuulata, kuna ta üritas mitte pooletunniseid vastuseid anda ning kuna sinna olid tulnud ka pensionärid & keskealised, siis lõpus läks asi pensioni- & terviseteemadele ning otsustasime ära ka minna. Olime ju oma vaba aega kulutanud juba tervelt tund & kümme peale. A see polnud oluline, Pevkur oli täiega normal : )

kool on fun

StellaR

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar