esmaspäev, 3. jaanuar 2011

Pidin juba eile rääkima oma aastavahetusest, aga ei tulnud seda vaimu peale.
Niiiiisiiiiiiiis.

31. õhtu.. kell on 19.00

Vaatan veel kella, ah aega on... Räägin veel J-ga viimased jutud, kes ütles, et ma peaks ikka Pühakale ka tulema, aga iseenesest olin suht kindel, et kogu kamre tuleb tegelikult linna (& lõpuks see nii läkski). Peegli ees soengut sättides & näole veel viimaseid jutte tõmmates pidin tegelema veel Mikiga, kes pani hea killu maha..
küsis: "Õe, kas sa lähed kuhugi?"
mina: "no mis sa arvad, kas ma lähen kuhugi?"
tema: "jaaaa... sa lähed raamatukokku!"
Tõmbas mind mu riietest (mille poolest arvas Täär et ma olen "Married with children" seriaalist, ehk siis "Tuvikestest"), mis oli iseenesest väga hea asi!
Lõpuks vaatasin kella, et ounouu, kell on 20.00 & ma pidin sel ajal juba Edgari ees olema, lõpuks siis Maarja juba helistas & ma ütlesin, et juba olen teel, kui ma alles hakkasin oma käekotti asju otsima. Niisiiis! Kõndisime & mõtlesime, kuhu me siis läheme ning otsustasime minna Hermannisse. Istusime seal & rääkisime pläku-pläku jutte & niisama elust-ilmast, kuni tuli Andres, kuni tulid Otid, kuni tuli Ivar & kuni tuli Laura. Ausalt pean mainima, et see inimeste tembeldamine Valgjärve vahet mulle väga ei meeldinud, aga minu arvamust keegi ei küsinud, ega ju? Enne 12 hakkasime keskväljakule minema ning sellel aastal ma täitsa mäletan ilutulestikku :D Kui möll ära oli, läksime Triinu & Anneliisiga Merantsi juurde, kuna me arvasime, et klassipoisid on kõik seal. Merano oli aga kinni ning siis kuulsin juba Tääri tuttavat häält karjumas "EMAAAAAAAAAAAAAAAAA" & "STELLLLAAAA", läksin nende juurde & edasi Hermannisse. Seal käis möll edasi & mul on siiamaani täiega sassis, kes seal olid & kes mitte, siis tulid klassipoisid veel sinna, kellega ma õues juttu lõpuks ajasin & kui mu A jälle tagasi tuli (selle aja peale oli T juba ammu Comebacki-s & sinu tõttu pidi Jai mulle kaks korda helistama, et teada saada su koordinaate, sest mitte keegi ei teadnud:D)
Edasi... mingi 2 ajal siis läksime Lüllemäele. (kes teab, mis urgas see on ja need, kes ei tea, neil veab) Sellest jamast rohkem ei räägi.
Koju sain pool 8, nii nagu täpselt pidin ka.

Noh ja... pmts oli av hea, sain olla just nendega, kellega tahtsin :p aga oleks olnud parem, kui ....

aga täna on kellelgi tähtis päev :) mhwa

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar