kolmapäev, 19. jaanuar 2011

kõ-ri-ni!

Täna ma vihastusin jälle ÄÄRMISELT HINGENI TÄIS selle peale, et õpetajale jään MINA ette. Ma ei viitsi enam rääkida, aga ma ütlen... kui reedene "eksperiment" läheb nii nagu ma ootan (ehk et saan õpetaja ilusasti oma terava koknsuga õnge otsa), siis on temal juba minult midagi oodata. & MINA END TAGASI SIIS ENAM EI HOIA... praegu veel mõned sõnad jäävad keele taha, a siis teen ma täieliku paybacki, haaa! :P

Aga täna muusikajalootunnis, üks laul & selles üks rida, mis on tõeliselt hea:

"Armastus on see, mis algab nii, et sellest arugi ei saa ning et tal lõpp ka on, ei suuda uskuda."

Muideks... päris hea oli ka oma poolik essee kätte saada eile. Mul oli kirjutatud sissejuhatus + kaks lõiku + kolmandast lõigust kaks rida. Viimasel real ei olnud isegi puntki(rääkimata siis kolmveerandist lõigust & kokkuvõttest), kuna kell helises tookord. Lõpetama ma seda ei viitsinud minna & mõtlesin, et ah küll saab & et õpetaja näeb et mul pooleli on, kui ta parandama hakkab, annab tagasi & lubab lõpedada, aga ei. Mu tööl oli ilusasti hinne olemas, aga all oli märkus

Lõigenda töö paremini (lõigud!)

Naljakas mõelda, kas ta arvas siis, et mu veerandik lõik ongi kokkuvõte või mis asi.. mõte ju täielikult poolik, aga nojah :D

Ütleks veel, et see klassijuhataja sünnipäeva asi on juba mingeid kergeid pingeid tekitanud, aga laheneb seegi juba.. A me saame ikka Anneliisiga hästi hakkama & suudame igasuguseid lahendusi & asju leiutada :D good work. & hea, et keegi peale minu ka tegeleb asjaga sama palju!

A & homme Võrrrruuuuuuuuuuuu :P

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar