neljapäev, 23. detsember 2010

super tänane ju


Niisiis.. hommikul ärkasin pool 7, et kiirestikiiresti kooli minna, sest minu teooria: mida varem pihta hakata, seda varem saab ära. Hommikul enne klassijuhatajatundi võttis klassijuss ette ka (õnnneks hästi lühikese) jutuajamise teemal, mida ma juba u kuu aega vältinud olen. A see möödus, thnk god, valutult. Klassis olin mina nö DJ ehk siis see, kes pidi kogu aeg jõululaule panema. Poistelt sain nime DJ Mopp :D tänksud. Klassijuhatajatund mööduski rahulikult juttu ajades & muusikat kuulates. Edasi läksime saali, meie "suuured" saime omale kohad rõdu peale & veel nii hästi, et ma Maikoga sain jõulutulede juurde, mis rõduäärt kaunistas. Ilmselgelt leidis M kohe lüliti üles & hakkas näppima ning näppimise tulemusel hakkasid tulukesed oma vilkumiskiirust & -laadi vahetama. Kui näidendis oli mingi kerge naermiskoht, siis S mu kõrvalt ütles hästi "selle peale vahetame tuld!" & arrrrvata on, et muutsime neid tulukesi siis :D Etendus oli täitsa hea. Jälgisin pingsalt näitlejate tööd & see oli nagu väga hea. Pärast käisime veel klassist läbi, soovisime head vaheaega (NAGU ALATI :D) & läksin Maarja & Lauraga ühikasse kaasa. Kui nad asjad kokku said, läksime Oti pubisse ning nemasugused kui täiskasvanud inimesed said endale rummi kokaga võtta, mille peale M mulle ütles: "Sa võid ju limonaadi võtta noh.." ha-ha :D Istusime seal u 20 minutit, siis M ütles, et ta peab bussile minema. Läksime M & V-ga bussijaama, kus me avastasime, et 10:45 buss ei sõidagi neljapäeval! Feiiiiiiiiiiiiiiiiiiil. Mõtlesime, mis me siis teeme & mina otsustasin asjad koju viia, M enda omad onu juurde ning läksime tagasi Otti. Astusime M-ga sisse & juba nägime, et S & M on ka seal. No vot kui tore. Istusime nende juurde ning peagi tuli ka vana klassivend P, kes jäi meie juurde istuma. Mingi aeg lõi M-le pähe, et tal on ju kommipakk taskus & no arrvata on, et ta võttis selle välja & jagas meiesugustega kui oma armsate klassikaaslastega. Vahepeal käisin mina postkontoris oma piltide järel, tagasi minnes oli M läinud, kes oli teistele lubanud, et võtab ühe mu kinda endaga kaasa, aga seda ta ometi õnneks ei teinud :) Istusime veel & siis läks M uus buss ning läksime koju.
Kodus tegin oma raamatu "Vampiiripäevikud:äratus" lahti & hakkasin lugema. & see kõlab bella- & edwardilikult, aga see ei ole küll nii. Algus on hea, 30 lehekülge, mis ma lugesin, läksid vägagi kiiresti.
Btw...
Õhtul ehtisime kuuse ära Mikiga, kes ikka aitas oma suurt õde heameelega & üldse tahtis kõike ikka ise teha. Homme tuleb ka ilmselt kiire päev & no täiega on juba jõulud. Ootan nüüd laupäeva, et saaks Otepäält natukeseks ära & teisi kalleid inimesi näha.

Imeilusaid jõule :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar