neljapäev, 16. detsember 2010

NO tsau

Esmaspäev oli jamps. Kui kell pool viis koolist hakkasin ära minema, jooksis D mulle järgi & ütles "kolmapäeval on meil ETENDUUUS". Mu mõte jooksis kokku & ma olin nagu... wtf. Teisipäev oli samamoodi mõttetu/jamps/igav/lakooniline jaa nii edasi. Kolmapäeval siis olin 4 tundi koolis, siis pidi sättima end valmis et algklassindikega Veskisse minna. Lõpuks olin mina Lumivalgeke & kõik läks hästi. Läbi võttis ainult, ei tea kas sellepärast, et rasked päevad seljataga olnud või 3 tundi nendega lastega lihtsalt väsitas. A no igaljuhul läks hästi & KAHJUKS väsimuse tõttu ma ei jõudnudki minna l.u.m.i-sse Jan Uuspõldu kuulama. Täna on neljapäev & ülilebo olnud! Imelik oli kell pool kolm kodus juba olla, sel nädalal olen jõudnud tavaliselt 5 ajal.
AGA jällegi... homme on reeeeeeeeeeede & Maasu sünnipäev!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar