neljapäev, 2. detsember 2010

niiiiiiiii fun


Ma olen tänase päevaga küll üli rahul! Meie klassist olid täna 22 inimest Teeviidal + osa 12ndikest ning hommikul laekusime bioloogiasse kümnekesi, kes me Tallinnasse minna ei viitsinud. Tegime bioloogias koduse töö ära, kehalises õppisin mina vene sõnu, teised mängisid. Inglise keeles tegime taimedega pilte & lollitasime & rääkisime & naersime & huilgasime kui ühed eeskujulikud gümnasistidest üheteistkümnendikud! Muusikaajaloos tegime jälle natukene tööd & laulu & juttu ning siis tuli söögitund. Ning vähe siis ei oleks sööki kurku tõmbanud & laua alla kukkunud naerust, kui te oleksite näinud, mida mina.. meie. Ma ei suutnud ei rääkida ega liigutada, ainult naerda naerda naerda... pisarad hakkasid jooksma ning hingamine läks täiega rütmist välja. *ÜKSSARV (Kaisa, ma pean sellest sulle rääkima, sa naerad siis koos minuga)* & nii kogu see aeg nendega mööduski, lihtsalt naerdes & nii vaba oli olla, et ei pannud enam tähelegi, kas koolis või mitte. Järgmine tund oli meil füüsika, aga enne seda käisime õpetaja Keemial külas ning sobrasime töödes & otsisime oma hindeid. Kui kõik vihikud sassi aetud olid, lärmasime ennast füüsika klassi & Volmer ütles meile et "Ma ei tea, et tüdrukud nii ulakad on" hahaa. & vene keel oli üldse üle prahi! Mina tegin sõnade tööd kui teised samal ajal Dima Bilani - Nevozmozhnoe vozmozhno´d kuulasid ning ilmselgelt replayb mul praegu see laul. Siis laulsime ka 'Kak ustroen etot mir' ehk venekeelsete sõnadega seda 'never let you go'd. Need sõnad ma kavatsen selgeks ka õppida! A.. vaatasime Nevozmozhnoe vozmozhno´d koos Anne Veskiga, kust tuli jutt, et tema ongi ainuke Eesti staar.. siis läks jutt selle peale, et Eestis ei olegi staare & Beachpartyst rääkisime, mida ammuammu Otepääl korraldati, pudelitekorjamisest ning milliste staaride kontserditel meie käinud oleme.. ülifun

Täna oli tõesti nagu üliäge päev & nii palju naeru.. & homme on REEDE!!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar