kolmapäev, 8. detsember 2010

Jee, mul lähevad asjad praegu kuidagi mingi ime läbi ülespoole, kuid pinge on ikkagi nii suur seljas & viimasel ajal on mul liiga palju meediat ka kaelas, et tegevust jätkub ka igaks vabaks hetkeks, kui tahaks korraks jalad seinale visata & ometi midagi HEAD lugeda, mis ei oleks mittemingisugune realismi esindav "Mäeküla piimamees" või mingi totter novell. Vinguda aga ma selle üle ei saa, et mul on meediavallas palju kohustusi, sest kuidas ma saaks hädaldada selle üle, mis mulle meeldib ja mida ma ise vägaväga tahan, aga kuna see nädal on täiesti pöörane oma tööde poolest, siis lihtsalt vale ajastus. & no loomulikult peab aitama endast nö nõrgemaid, sest kuidas nemadki muidu järje peale saavad & kuidas ma isegi sain.. läbi kogemuste ning kui ma suudan kedagi paremaks teha & aidata, siis võib küll juba enda üle uhke olla!! :) Aga saab ilusasti hakkama, sest ma tean, et see kõik on mulle vaid hea, kuna "hullem" ootab ju ees, kui pole enam ühtegi kaheteistkümnendikku... mille peale mina praegu küll mõelda ei suuda!

Seda nädalat olen ma ulmeliselt põdenud juba laupäevast & täna on kolmapäev. Kolm päeva üle elatud, 2 veel! Ma tõesti mõtlesin, et kuidas ma selle nädala üle elan, kuidaaaas, kui ma absoluuutselt ei taha!!! Mul oli/on sellel nädalal ka oma eesmärk/moto, mis SIIANI ON TÖÖTANUD ning mis paneb vaid naeratama! Järgmine nädal tundub selle kõrval juba leboländ ning ma usun, et ma oskan VÄGA nautida seda, kui pingevabam, kui ajarohkem ja kui parem nädal on tulemas, kui olen üle elanud ühe hulleima.

Jätkuvalt pean mainima, et 9 päeva on järgmise reedeni, millega võib kooli juba lõppenuks lugeda - ei mingeid ränkraskeid töid, debiilselt palju kodutöid & muud jama, vaid mõnus jõulukeskkond, rahulikud tunnid & et saaks hingata vabalt.. seda vaid tahangi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar