laupäev, 18. detsember 2010

Eile kui poes käisin, siis olid seal lhv pensionisamba mingid inimesed. Üks neist alustas minuga juttu, et kas mul on juba 2. pensionisammas tehtud.. ma olin nagu et ei teaa, ei. Ta küsis siis, et kas ma ei olegi täisealine & ma pidin vastama no et eii juu :D Ilmselt siis on juuksevärv mind tõepoolest ühe aasta vanemaks teinud! :)

Nii.. aga ma pean rääkima ka, miks ma poes käisin. Ma tahtsin Maarja kingi juurde veel midagi osta & kuna ma tean, et ta joob söögi alla & peale kohvi, siis just mõtlesingi, et ostan karbi sees lahustuvat kohvi talle. AGA.. häda oli ju selles, et ma ei tea, milline neist kohvidest kõige parem on. Siis seisin riiuli juures & helistasin talle, et kuuuule, milline kohv on hea. No arrvata on, et ta küsis minult kohe, miks ma kohvi ostan, kuna ta ju teab et ma ei joo. Aga keerutasin ennast välja, kuigi sellised asjad on ju ilmselgelt läbinähtavad.. Ise olin muidugi sitaks rõõmus, et ma nii kaval olen & helistasin koju minnes kohe Riinule ka & rääkisin, mis ma tegin. :D & kui ma sünnipäevale jõudsin, siis Maarja juba kohe ütles "ma teadsin :D".

Peost pole ju mõtet rääkida, sest nii naa, kes seal olid teavad & kes ei olnud, ei peagi teadma. Keeraks nüüd 24 h tagasi, et saaks uuesti alustada kõigega.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar