neljapäev, 30. detsember 2010

30. detsember...

Mäletan kuidas ma aasta tagasi blogiga alustasin & kuidas ma uusaastalubadusi andsin. Kas te arvate, et ma täitsin neid? Taaskord ei. Eitea, kas asi on selles, et endale antud lubaduse tasumata jätmine ei jäta hinge süütunnet? Mulle ei jäta... kuigi võiks.
Niiet... ei ole mõtet midagi nüüd järgmiseks aastaks lubada ju. Suht nõrk inimene jahhhh.

Seekord mul vedas Tartus käimisega. Laupäeval kui läksin, ei pidanud minema üksi & eile ei pidanud üksi tagasi tulema. Minu idee oli minna kinno, tean. Aga.. mina ei jõudnudki kinno. Vahet pole, mis põhjustel, aga kell 4 sain hulludega kino ees kokku (& hulludega ei ole siin öelda üldsegi liialdatud), juba kaugele kuulsin naeru & tuttavaid hääli. Tüübid käisid "Megameelt" vaatamas.. nagu, wtf. Hea, et ma ei läinud, mõtlesin pärast igaljuhul no. Tänu T-le, kellel oli boonuskaardil VEITS palju punkte, mis ta pidi enne tänast ära kasutama, siis... ma parem ei räägi, mis edasi sai. :D Käisime mäkis, siis läksime bussijaama & meie buss hilines... aga no jumal tänatud, et me vaimuvaesed inimesed pole & ARRRVATA on et igav ei hakanud hetkekski.. nagu alati :)
Õhtul koju minnes... ootasin väga Titanicut. Nagu Maiko minult küsis, kas ma tulen ka Elmari poole, aga vastasin, et ei saa, kuna Titanic on ju täna ja siis ta küsiski: "ja sina ei ole seda näinud jah?:D" Teate mis ma arvan.. Titanic on nagu veingi: see läheb iga aastaga paremaks, igal aastal ma nutan järjest rohkem, igal aastal olen veel rohkem vaimustunud. Seega.. sorri.. aga ma lihtsalt PEAN seda ka kas või sajas kord vaatama, mis mul ilmselt umbes 80ne korra pärast oleks. see on selline MUST BE asi, saate aru? Ükskord mäletan, ammu ammu, sõbrad kutsusid Monopoli mängima ja sellel sõbral, kelle juurde me läksime, oli Titanic VHS-i peal, tol ajal. & ma ütlesin neile, et siis tulen, kui samal ajal Titanic käib. Sain oma tahtmise tookord.
Eile aga... 45 minutit sain vaadata, siis tunni aja pärast vaatasin Tartu EMO-s seda edasi ning kui laev uppuma hakkas, hakkasime ära minema ning lõpu vaatasin jällegi kodus. ehk siis MA EI SAANUD EILE SEDA VAADATA! Kuigi sellest mul kahju ei ole, sest see juhtus nii jubedal põhjusel.
& ma ei suuda siiamaani uskuda, et kui minna TARTUSSE!! (tsiviilseerituim linn Tallinna kõrval) ERAKORRALISE MEDITSIINI OSAKONDA, siis öeldakse, et arsti ei ole, ta peab nüüd kodust tulema... nagu MIDA!?!? Milleks siis erakorraline osakond üldse on, idiooodid? oleksin tahtnud neilt küsida, päris ausalt. Või ehk juhtub neil vahel ka nii, et katkisest jalaluust ei saa pilti teha, kuna paber on otsas?? Mida kõike oleks ma tahtnud neile öelda, mina kui väga rahulik inimene tegelikult. Imestasin, et just mina see olin, kes jube kiiresti ärritus, & mitte ema. Õõõõõõõhrrrrrrg

& praegu.. Kukekommi närides, mis on jõuludest saadik seisnud mul, mõtlen oma möödunud aastast. Mäletan selgelt eelmist aastavahetust, mis pärast seda tuli & nii tänaseni välja, aga tähtsamad asjad..


1. jaanuar oli täielik mõõnaperiood, täielik masendus, ma peaagu vihkasin kõike, aga välja näitasin seda vähestele. Aga avastasin Papa Roachi! :), maadlesin füüsikaga... käisime varjupaigas, käisin olümpiaadil

2. veebruaris olid suured konfliktid vist jälle mataõpetajaga, samuti oli pidu (marily, maarja mäletate jaa), roheline ahv jättis oma kätega hüvasti (one by me, one by mart), veidike veel draamat & vist juba rõõmsam oli üleüldse :)

3. märts... olin Tartus & meil oli ju meedialaager, mida me mäletame siiani. :P

4. aprillis kaotasin ma oma sõrmuse ära, neljadat korda & igaveseks, käisime Tallinnas TV3-es & ERR-is, klassimöll oli

5. mais oli RIINU sünna, see tuleb esimesene meelde!, ajapuuuuuudus oli kohutav, siis oli see päev, kui oli ühe asjaga elus kõik ja meie HEROIINi esikas oli!

6. juunis sain ma 17 (taaskord ei viibinud ma kodus siis :D), sain ühe hästi hea sõbra endale & ühe üliägeda tuttava, sain teada oma eksamitulemuse, jaaaaanipäev, mängisin Farmwille´i, kõikide teiste lõpetamised, avastasin Secondhand Serenade´i, tegime filmi, grillisime, tšillisime

7. Juulis oli veidikene jalgpalli, veidikene tööd rallil, veidikene maal olemist, "Nullpunkti", igatsesin...

8. august rsk.. maitea, kas seda tasub meenutadagi? :D kõigepealt olin hädas ühe pealekäiva isikuga, siis olin suht siin-seal lennus, "lohista ta lavale" oli kinos, mida vaatamas käisime, igatsesin Noarootsi Gümnaasiumisse, siis oli üks pidu Valgjärvel, kus me avastasime, et POISS ON GEI!, käisin Vembu & Tembude maal, Pärnus LEMMES, sain Soomest kirsikoka :D, siis oli taaskord üks pidu.. kahepäevane minu jaoks, sain ID-kaardi & lõpuks... leidsin kellegi. ;) üks parimaid kuid oli see.

9. september. ilmselgelt kool, aga eraelus väga segane aeg oli ju. käisin esimest korda klubis (nagu pärisklubis, pärispeol), siis sai üks tääri-nimeline aasta vanemaks, ratastega väljasolemise aeg, olin Sveni peale kuri, mingite kuulujuttude periood, aga muidu üldiselt jälle hea :D

10. oktooober.. käisin Rootsis, peamine :D, taipasin järjest rohkem, et elan vaid nv-dele, iganvsed peod, järjest enam HELP, HELP, bedwetters!, jalka, Kaisa, valgamaa aasta õpetaja :S:S, meganaljakad liiklustunnid, Tallinn (jällegi vanad head kaaslased :D)

11. novebris oli Kaisa sünnipäv, käisime Valgas tööturu konverentsil (oli see tõesi juba 2 kuud tagasi:O), EXOTICA!, olin haige päris pikalt & mõningad head asjad veel :)

12. detsember... noo siia alla käib Maarja sünnipäev, jõulud, peod & muud asjad. Ka üks hea kuu, vähemalt esimene pool

homme on 31 detsember, uskumatu.

HEAD PIDU TEILE KÕIGILE, ENDALE KA :)

- StellaR (Kart)

2 kommentaari:

  1. haha,see on naaais,et sa iga kuu kohta midagi maininud oled;P
    kirjuta oma aastavahetusest ka:D

    VastaKustuta