kolmapäev, 17. november 2010

you gotta go, go



Mul pea valutab (tavaliselt mul kunagi ei valuta), maailm tõkkab silmade ees, mul on kurk valus, ma ei saa rääkida. Ma olen teed juba joonud, aga see ei aita. Mul on halb olla, aga ma hakkan kohe õppima. Mul on süstist käsi valus & seda tõsta ei saa. Oeh.. mul on halb. Kaisal on täna sünnipäev & mina kooli ei läinud. :/ Homsest aga läheb mu elu 5 korda kiiremaks ning peab hakkama saama ja rohkem haige olla ei tohi. Hirmutav.

Arutlesime L-ga esmaspäeval pikalt kogu selle näidendiasja üle ning me kumbki polnud eriti entusiastlikud ja ammugi mitte optimistlikud. Leidsime sadamiljonüks häda, kuidas me ei saa hakkama & nädal vaid aega on ilmselgelt liiga vähe. Eile proovis sai nalja !!mitte vähe!! & nüüd on juba usku endasse & teistesse rohkem. Mulle meeldis, et me hakkasime seda muutma & arvata on, et tuleb parem kui varem.

Eile käisin jalutamas M-ga, keda eiteakuikaua näinud polnud. Hääkas oli :)

Kõik pole praegu sugugi hästi, aga mitte ka kõige hullem.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar