laupäev, 13. november 2010

Kes Valgas pole käinud,



see suur etõenäosusega ei ole tõesti elu näinud. Ja ma ei mõtle selle all, et seal on head peod klubides, mkmm. Otepääl elatakse vaikselt, rahulikult & kõik on väga harmooniline ning kõigil käib elu nagu kellavärk. Otepäälane teab hommikul, mida ta õhtuks sööb, aga valgakas ei tea sedagi, kas ta õhtul eluski on. Noh see oli ilmselge liialdus :D alusatan algusest.

Reede viimases tunnis söötis Ever meile kontrolltöö ette & milles me kõik üllatusime, kuna see polnudki see, mida me ootasime! Parem oli. Tegin töö ära, passisin & vaatasin tähtsal näol oma tööd, milles ma ühtegi viga (nagu enamus kordadel) ei leidnud. Alles siis leian vead, kui töö on ära parandatud (hahaa eitea miks see nii alati on??). Aega viivitasin ka sp, et ei kuuleks "pliks-plaks kokku kaks" või "kontrolli oma vastused üle, täislausega kõik & bläääbläblä" See on juba traditsioon, mida kannatavad alati need, kes töö ruttu ära viivad. Niisiis.. andsin töö ära & läksin koju (sain 20mini varem), seega jäi tund bussini. Sain asjad ilusti pakitud & kõik asjad veel läbi mõelda sada korda, mida mul tarvis läheb, kui ma üheks ööks & kaheks poolikuks päevaks Valka lähen. Kõndisin bussijaama ning siis tulid ka Maarja & Risto. Jess. Valgas käisime igalpool ringi ning õhtut alustasime ikka Maasu pool & kui kiskus juba nii lõbusaks ära, et meist kahest jäi naermiseks väheseks, hakkasime M sõbranna sõbranna juurde minema, & teel jätkasime oma juttu, mis enne pooleli jäi, poistest & eluoludest koos nendega. Täiuslik naistekas :] Aeg venis veidikene & lõpuks olin ma juba kannatust kaotamas & tahtsin niiiiiiiväga juba minema hakata. Lõpuks jõudsime kohale.
Olen mina siis klubi Exotica ees & venelasi aina tiirutas niiet paha hakkab, ning siis mingihetk otsustas terve kari venelasi ühte teist venelast peksta. (no oli mis oli & oli see misiganes põhjustel) aga... kas ei hirmuta ära juba või? Ma olin kindel, et no mis sees siis veel on, aga sees ei olnud üldse nii, nagu ma ootasin. Olin veel üpriski kaua väljas & sisse läksin alles 1:18 (mõningate takistustega). Kuna rämedad kontsad olid all, milledega ma olin IKKAGI Maarjast lühem!!!, siis ei jaksanud seista ning istusin laua taha ning meeldiva seltskonna tõttu jäi tantsupõrand mu poolt puutumata (minule sobis). Kaks tantsulõvi(kiisut) käisid nurru löömas, et ma ikka nendega läheks tantsima, aga siis ütlesin, et ma ei jaksa tõesti nende jalanõudega & mõlemad ütlesid mulle ühest suust & täiega sünkroonis: "vahetame ära!!" :D:D Meeldiv. :]
Aeg möödus kiiresti, kuna kui lõbus on, siis see ju paratamatult on nii. Oli aeg ära minna (see ka mõningate komplikatsioonidega), aga jõudsin ilusasti Maarja juurde. (ta ise läks varem ära, aga ma tean hästi, kus Valgas vesimaja on :D)
Hommikul käisime turu peal ning seejärel Lätis (tundsin end kui kergel ekskursioonil :D) ja seejärel ärr koju!

Siinkohal SIINJUURES!!! ma ütleks, et oli VÄGA tore eilne, kui kõik bussisõidust Valka algas, kuni kojujõudmisega. Vahepeal oli isegi kurjaks saamist (& saa aru, mulle ei meeldi, kui sa vahele segad, kui ma kuri üritan olla!!! sellest ei tule siis midagi välja ju) :D, vihastumist & ütleks, et väga palju emotsioone, aga ma nagu ma olen, vahetan tujusid kiirestikiiresti, aga lõpp hea, kõik hea.

& täna.. MMM.. olen kodus & vaatan filmi & siis on nii mõnus & hea :) "Kallis John" hakkab kell kümme & pole ammu melodraamat vaadanud. "Kõikide jaoks, kellele lahkuminekud lihtsad ei ole" - jaaa. Ammu pole ka filmi ajal enam pisaraid tulnud.. see on ka mõnus tunne. :)

& homme õppimismaraton!

rahul, tsutsufrei

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar