kolmapäev, 24. november 2010

kaua võin haige olla..

No tsau. Ma olen juba kolmandat päeva koolist kodus & sel nädalal saan vaid reedel kooli minna, ükskõik kas võin siis või mitte, ning siis jälle juba nv, mille ma kodus veedan, et mitte jälle haigeks jääda. Kaua võib haige olla rsk.. 2 nädalat on juba ilmselgelt liiga palju. Normal biit shall i say, ahjaa... ma tean, miks ma tegelikult nii kaua juba ehk haige olen olnud, kuna ma ju tegelikult varem ei ravinud ennast.. väga. /3 tassi teed & mett selle ühe nädala peale pole ju eriti kõva ravim/ AGA.. nüüd pean ma võtma nii tablette kui MAAILMA KÕIGE RÕVEDAMAT KÖHASIIRUPIT!!! Palun ärge teie iiiiiiiial ostke Goldrex Broncho köhasiirupit (kui teile just lagrits ei maitse). Ma ei suuda seda "päälekata" võtta ning pff.. võijummel. PAHA HAKKAB. 20minuti pärast on rohutime jälle :D täna võtan iga kolme tunni tagant, eile pidin iga kahe tunni tagant võtma, oiblä

Siiamaani olen vaheldumisi köhinud, maganud ja niisama siplend. Järele tuleb hakata õppima, aga selleks on nädalavahetus.

& ega peakski ära lugema minema E. Zola "Therese Raquin"´i

Ning on isegi hea, et tänane etendus ära jääb, sest mul poleks nkn häält! Niiet mulle isegi sobis. &... kas ma mõtlen õigesti, et kui see nädal nüüd otsa saab, siis on VAID kolm nädalat vaheajani? Õppimisnädalaid on seega 2, sest kolmas nädal on poolik & arrrvata on, et siis enam ei õpita!! See kõlab nii hästi.. ei mõtle. 4 nädalat, 3 neist veel õppimisnädalad. mhh.. see ei kõla nii hästi.

olge terved

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar