teisipäev, 9. november 2010

i'm fine too



Laupäeva õhtul viisid jalad Neitsikale, kuhu ma soovisin alguses, et ma poleks läinud, agaa... kus läks ikka lõbusaks siiski ära. Pühapäeva magasin maha & öösel tahtsin endale kuuli pähe lasta, kuna ma ei saanud ei enam hingata korralikult, ega midagi. Hommikul oli mõnus kooli minna & olla kui mitte-midagi-teha-jõudev keha lihtsalt. Näost valge & seest imelik. Pärast söögitundi läksingi ära koju, kuna ei pidanud enam vajalikuks ajalugudes surra. Selline kiire kokkuvõte kolmest päevast, jep.

Täna on mul juba elu sees & praegu õpin juba füüsikat. Loen iseenesest, mida ma tavaliselt pole teinud, aga miks mitte teha kõike korrektselt? :]
Lõpetasin ka venekeelse luuletuse, mis tuli parajalt minulik :D

Metro Station - Seventeen Forever replayreplay käib aind

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar