teisipäev, 2. november 2010

Täna jaga oma õnne teistega



Eilne juba vihastas mind koolis täiega ära. Esimene tund, keemia, musta pastakat pole, vihikut pole ning kättesaadud kirjandis oli kerge taandareng toimunud! Täna oli lõpuks "Isa Goriot" töö, millest me olime teadlikud juba septembri algusest (õiegmini oleks öelda ka, et juba juuni keskpaigast, kui kohustuslik nimekiri ekooli ilmus), aga täna istusime (vähemalt meie seal taga) & vaatasime lehte ning panime vist kõik omaloomingut. Ma üritasin mingied otsi omavahel kokku viia, et tuleks mingigi süsteem sellest raamatust mulle pähe & üritasin ikka küll.. aga.. ilmselt oli see ikka täiesti nurjunud üritus. Siis oleks see juba minumoodi ju :PP Mata töö läks, PTUIPTUIPTUI, aga hästi vist.. Ei tahaks öelda, et üleootuste & või et ära andes oli tunne küll hea, mis on minu puhul matemaatikas nii erakordne, et teeks lausa seinale risti, kui tuleb ka nüüd üleootuste hea hinne! Valgamaa aasta õpetaja tundus täna nii tore & hea :D
Täna pmts terve söögitunni aja istusin keemias & mulle tundub hetkel, et see kord ei jää sugugi viimaseks ning ma hakkan seal ilmselt päris palju aega veetma.. juba neljapäeval läheme uuesti tema juurde! like

Reedel algab kella 9st Valgas konverents teemal "Ettevõtlik valgamaalane" vms, ei mäleta pealkirja täpselt, aga noh mõte jääb samaks nagu ka sisu. Reedel siis päev Valgas, mis tähendab, et koolis käia veel 2 päeva & saab juba nädalavahetust.

Tänasest hakkan käima ka kooliteatris (mis pole draamaklass) & ma loodan, et see on iga teisip 18-20ni kohaleminekut ka väärt! Peab olema, sest me(ma) ju räägime(n) siiski teatrist.


A kes veel vaadanud pole "Heroiini" treilat, siis palun: http://www.youtube.com/watch?v=-AOsAsUETEw

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar