neljapäev, 7. oktoober 2010

Viimasel ajal olen kõik...


... unarusse jätnud, alustades blogiga & lõpetades farmiga. (vahepealset osa vist polegi). Pole 4 päeva kirjutanud & neid päevi nagu meenutada oleks ka raske. Esmaspäeva ma üldse ei mäleta, peale selle, et K sai kurva uudise, mille pärast ta koolist ära läks & minu pilk oli terve päeva nii tühi, a mõtteid peas oi kui palju. Viimane asi, mida ma tollest mäletan, et me olime meedias & peale seda.. must auk. Teisipäeval olid mõned tööd & üldsiselt jälle ei mäleta. Kolmapäeval kooli ma üldse ei läinud, vaid käisin hommikul Tartus arsti juures & mujal ka, siis koju jõudsin alles kell 4 läbi. 17:45 aga oli juba Oti pubi juurest uuesti Tartu sõit, siis tegin kiiresti korda end teatriminekuks (Rootsma oli ju korduvalt öelnud, et teatris peab hea välja nägema). Tartu sõit läks kiiresti & see aeg ka, mida nimetati et-jõuaks-ikka-kohvikusse-ka & algaski Tšaikovski ballett "Spjaššaja krasaavitsa" ("Uinuv kaunitar"). Esimene vaatus oli tund aega & vähe ei oodanud, et see tund kiiresti mööduks. Õnneks möödus & enne kui magama jäin, oli juba vaheaeg. Läksime kippelt välja (õhk oli tõeliselt ergutav) & jõudsime käia poes & rahulikult ka tagasi jalutada, mõningad asjad veel & siis algas juba 2. & 3. vaatus. Teine pool balletist oli juba äärmiselt igav, kuna aru midagi ei saa, mis sündmust nad seal tantsides tantsivad. & kui ma lugesin kavast vaatuste sisu, siis oli juba edasi igav vaadata, kuna ma teadsin, mis juhtuma hakkab - seega hea, et ma alles pärast esimest vaatust lugesin, mis seal toimus. Muidu oleks 2 tundi tühjaistumine olnud! Samas oli seal ka neid, kes päris reaalselt magama jäid, sest see lihtsalt oli nende arust igav, a ise ma niipäris ka ei teinud, sest kas ma tahaksin, et keegi magaks saalis, kui mina olen laval? Ei ju.. issand ma ei taha mõeldagi, mis tunne mul oleks, kui keegi "Heroiini" ajal magama jääks..
Tagasisõit läks samamoodi kiiresti & Justin Biideri laulu ei jõudnudki päris lõpuni laulda, a teisi laule see eest ikka.
Homme on meil koolis stiilipäev jälle NOHIKUD & PUNKARID. Üritan olla homme punkar või siis wanna-be punkar, a et vähemalt klass punkti saaks. Homme pean tegema ka ajakirjanikutööd, et siis nädalavahetusel olla jälle väga hõivatud. See tähendabki, et nädalavahetusel TULEB teha ära mul : retsensioon balleti kohta, portreelugu & pilt kunstiajaloosse. Reedel ma seda kõike teha ei viitsi & pühapäev on muu jama õppimisepäev, seega laupäev tuleb ma loodan, et töökas. Katsugu aind keegi mu plaane nüüd rikkuda või midagi välja pakkuda, et ma saadaks kõik selle per*se & mõtleks, et "pühapäev on ka päev". Ei.. sellel nädalavahetusel tahaks olla korralik, sest ma vaatasin oma päevikust, et augusti keskel algasid mul iga nv-sed peod & need on kestnud siiani!!! 8 nädalavahetust, millest lahutada üks, kui olin kohtunik kahel päeval, siis igal neist on olnud ikka mingi pidu. Peaks pausi tegema & see nädalavhetus sobiks väga hästi. Nii mõtlesin ka eelmisel nv-l, aga seekord võiks see ka reaalselt juhtuda.

& homme ärkan ma juba ma usun u pool 7, et jõuaks kõva meigi omale näkku toppida, kõik haaknõelad & katkised asjad selga ajada & siis ilusti kooli minna & et see "intervjuu" ära teha, et pärast siis lugu kokku kirjutada!

näeme, tsutsufrei

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar