teisipäev, 19. oktoober 2010

vihma sajab & kõik ujub


Eilne päev oli täismõttetus ning õhtu oli lihtsalt ajaveetmine vene keelega. Sellega seoses pidin täna pettuma, kuid mul on veel võimalus! Aga pettunud olen ikkagi & ka kirjandis. Täna seda ära andes, ei olnud üldse hea tunne sees ning ma arvan, et puntkidega seekord on mul taandareng toimunud. Imelik on ka kirjutada ühel kindlal teemal pidevalt, sest õpetaja juba ju teab seda kõike, niiet sellesmõttes on parem katsetada teisi teemasi, aga punktide koha pealt jällegi.. noh ei tea. Vähemalt 12ndas ei paranda mu tööd mu enda õpetaja & siis võin ma kirjandis end korrata ning kirjutada sellest, millest ma juba kirjutanud olen! Eks ju.. Täna kusjuures, saate aru.., meil oli inka tunnis õppealajuhataja. Eelmisel esmaspäeval mõlemad õppealajuhatajad kuulasid meie tundi ukse tagant pealt, ilmselt nad siis ALLES nüüd said teada, millised meie tunnid on. Lennart keelas ka kõik laulmised karmilt ära, aga noo for real.. ega see normaalne ka just pole, et nädalas korra keerame tümmi põhja & laulame - kui mitte vaadata õpilase seisukohalt. Igaljuhul oli täna tunnis PMTS vaikus, aga no.. vabalt tundsime me end ikka.

Täna liiklustunnis saatis Maiko mulle sõnumi: "Head nimepäeva, kallis Stella. Soovivad: Maiko, Keili, Helin & Miša" See oli nagu TÕELISELT nunnnuuuuuu :) Alguses ma ei pannud seda tähele, sest kuulasin muusikat, & M nägi seda, ning siis helistas, et ma ikka sõnumit märkaks. Awws.

Homme on maastikumäng, millest meie klass osa ei võta & ausalt öeldes, kui praegu ilma vaadata, siis ega väga ei nuta ka sp. Aga mulle meeldib see ilm, mis väljas on: ideaalne ilm raamatu lugemiseks. Nvdel sellist ilma ma ei salli ofc, aga praegu vist võikski minna hoopis lugema. : P Neljap on HALLOOWWEENI disko & siis ongi reedesed 4 tundi & vaheaeg peab tulema hea!

Homme ilmub meie Otu Tungal!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar