pühapäev, 3. oktoober 2010

uau heeeelp!

Eile oli ilus päev. Tõsiselt, ilm oli ilus & soe oli & veriveri naiss. Ma mõtlesin, et tuleb totaalne puhkamine & mitte millegi tegemine, kuna ma nädala sees ainult unistan päevast koos rahu & vaikusega. Seda kõike aga ei juhtunud.. SEST laupäev möödus palju lõbusamalt.
Ega ma kaua aega üleval ei saanudki olla & filmi vaatamist pmts alustadagi, kui Riinu mulle juba ühe ajal helistas, et läheks välja. Läksime & jalutasime mööda tühja linna & lõpuks kui ma suutsin ära otsustada, et ma lähen temaga Aedlinna, oli kell juba 2 & hakkasime minema. Sellest pildist & sellest hetkest, kui seda nägime, algaski tõepoolest kõik.

Nii.. kõndisime siis Aedlinna, tee peal juba avasime korgid & hea oli olla. Aedlinnas kisus mäng päris pingeliseks, aga no 2:3 pole ka hullu. Jalka sai umbes natukene enne viit läbi & läksime linna tagasi. Saatsin Riinu kiriku juurde ära & tõmbasin ise ka koju ära & hakkasin juba niiiiväga õhtut ootama. Aeg läks isegi suht kiiresti & lõpuks kui kell 11 sai, läksin ära välja. Pidin Kaisa, Marju, Tääri & mõned teised ka veel ära ootama, aga õnneks mitte üksi. Neil juba väga rängalt katus sõitis & see purjus inimese jutt tundus kainena ikka hoopis teistmoodi. Lõpuks kui kõik ukerdatud said & mõni ropsitud sai, läksime sisse ära & pmts kohe läksime võtsime joogid ka. See viin & mahl läks nii tuimalt alla, et siis, kui mina juba uut tahtsin, siis Kaisa alles oli omaga poole peal no. Alguses polnudki seal muud teha, kui juua endale tuju sisse & vaadata, kuidas kaks Otepää "piffi" bedwettersitest nii hullult ekstaasis olid, et ainult tiirutasid nende ümber & minu arust, suht tüütasid. Võieivä? Ma ei mäletagi kõike, mis oli enne seda, kui me nendega lõpuks ühes lauas olime. Ilmselt siis niisama tsill & no niiiiiiiarmas, et neil oli jumala siiralt kahju, et nad meile plaati anda ei saanud. Krt, ma ütlesin endale, et ma ei hakka neist rääkima väga, sest no tavalised inimesed nad nagu kõik, a ma ikka ei suuda. :D Olid VÄGA sõbralikud kusjuures & rääkisid päris huvitavaid asju. Hea, et siis Joosepi (laulja) number olemas on või.. päris lahkelt jagas meile, aitäh jah.

Ühesõnaga kokkuvõttes oli kogu see Help & need bedwettersid kokku väga äge & Helpi ei pidanudki perse saatma. Naiss.
Nii.. edasi. Edasi vist oli nii, et me läksime mingi pool 3 ära. Kaisa läks ilusti-kenasti-rahulikult eramendiga koju, a ma mis tegin, et alles pool KAHEKSA koju jõudsin? Eee ääüüõõ. Mäletan, et me pidime minema sinna jõledasse majja, aga siis ma lõpuks hakkasin kartma & ei läinud! A nüüd mõtlen, et oleks ikka pidanud & no surnuaeda ka mitte. Klubi & kodu vahe oli 5 tundi, aga mida me tegime siis? Vist niisama. A maru kiiresti läks see aeg või mulle ainult tundus & nii ongi kui sinuga koos olla?

Igaljuhul.. väga kõva nv oli jälle & nüüd on esmaspäeval koolis millestki rääkida! & mul on terve rida asju vaja tänasega ära teha, kuid kus on viitsimus & tahe? Kadunud, totaalselt.

ÜLIKÕVA NO!

tsutsufrei

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar