pühapäev, 10. oktoober 2010

liiga halb, et tõsi olla.


"Elu pole kurb, vaid elus on kurbi hetki."

Kahjuks on need hetked väga sagedasteks muutunud. Kogu see langus algas eelmisest esmaspäevast, kui tuli üks jama teise otsa. Sina said kurva uudise & tollest hetkest läks kõik järjest hullemaks. Minul lihtsalt läks kõik valesti. Jumal pidavat andma igale inimesele nii raske koorma, kui ta kanda suudab. Ma olen korduvalt sõimanud teda egoistiks & alles eile arvasin, et ainult mina jään talle ette. Kõigil on raskeid hetki elus, aga need tuleb ületada. Ka hambad ristis või nõretava südamega. Lihtsalt peab, sest vähesegi vaeva korral lähevad asjad ainult paremaks, allaandmine teeb kõik hullemaks. Seega TULEB pingutada, TULEB hakkama saada & PEAB olema tugev. & sa TEAD, sa POLE üksi.
Nii kerge on anda teistele nõu & öelda: kõik saab korda, ise seda tõepoolest siiralt uskudes. & ma tean, kui raske seda uskuda on, kui ei suuda lihtsalt asju positiivsemalt näha. Raskused on meil, et neid ületada & seda me teemegi. Seisma jääda ei saa, tagasi veel vähem, seega jääb ainult edasi minna. Kõik on halvasti.. see ON fakt & kõik läheb valesti, on teine fakt & kolmas on see, et kõik läheb nüüdsest vaid paremaks.

Naer läbi pisarate on õpitud oskus, ka mul. Aga vähemalt mina tean, et kui sa naeratad, siis pole see tegelikult see, mis sul südames on.

A me saame üle, sa saad hakkama.

Kallis, K (L)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar